Hoe AI te gebruiken in digitale advertenties door Fluency

Hoe AI te gebruiken in digitale advertenties door Fluency post thumbnail image

Kunstmatige intelligentie (AI) is momenteel het gesprek van veel industrieën, en er is momenteel geen gebrek aan speculatie of duidelijke voordelen in het veld. Hoewel je misschien al ChatGPT, Bard of een andere AI-verbeterde tool hebt verkend voor het maken van inhoud voor je nieuwe e-mail. e-mailen, brainstormen over onderwerpen voor uw volgende blogpost of efficiënter worden met uw volgende digitale marketingtaak, u krijgt veel voordelen. misschien heeft hij er nog niet over nagedacht of zelfs maar over nagedacht. Eén ding is zeker, al deze ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie beloven adverteerders in ieder geval één ding: enorme tijdsbesparingen.

In het ‘always on’-tijdperk hebben marketeers behoefte aan efficiëntie en variabiliteit in berichtgeving

Google Zoeken, Instagram, Tik Tok, Pinterest en YouTube; Marketeers zijn tegenwoordig altijd voorbereid, want er is geen tekort aan kanalen om mee om te gaan. Hoewel adverteerders van vandaag hierdoor een breder publiek kunnen bereiken, zijn er enkele uitdagingen met een constante lijst van platforms. Een van de grootste uitdagingen is om uw boodschap af te stemmen op elke gebruikersgroep. Omdat de toon van platform tot platform sterk varieert, neemt uw tijd elke dag snel af naarmate u uw boodschap aanpast aan elk publiek op verschillende kanalen. Dit is een van de vele gebieden waarop kunstmatige intelligentie kan uitblinken. Gebruikers kunnen snel toetsaanslagen – trefwoorden, koppen en tekst – opslaan door AI-gestuurde tools te gebruiken om hen te helpen een verscheidenheid aan berichten of inspiratie te creëren om creativiteit te stimuleren. Hoewel digitale adverteerders nog steeds toezicht zullen moeten houden op de naleving of elke controversiële taal die zich kan voordoen, bereiken ze nog steeds meer efficiëntie, waardoor er meer tijd overblijft om zich te concentreren op strategisch werk.

Waarom menselijk toezicht cruciaal blijft: de pleidooi voor kunstmatige intelligentie met kunstmatige intelligentie versus kunstmatige intelligentie zonder toezicht

Hoewel AI de noodzaak om zich te concentreren op alledaagse taken vervangt, geloven we niet dat het de menselijke aanraking volledig vervangt. Omdat merken, organisaties en staten complex zijn, zelfs als u vertrouwt op AI om uw inhoud te creëren, heeft u nog steeds een tussenpersoon nodig om ervoor te zorgen dat generatieve taal compatibel en veilig is. We herhalen: AI-verbeterde tools zijn geen volledige vervanging voor menselijke arbeid. Dit is waar organisaties de meeste kansen zien: door de kracht van kunstmatige intelligentie te combineren met de integriteit van menselijke kracht, kunt u de efficiëntie verhogen, kosten verlagen en kostbare denkkracht en middelen concentreren op de gebieden van uw bedrijf die het meest bijdragen aan uw bodem. lijn. .

AI kan u helpen de laatste mijl van uw creativiteit te nemen

AI is geweldig in het genereren van trefwoorden en koppen en helpt je zelfs bij het brainstormen over enkele creatieve aspecten van je berichten. Hoewel dit alles – en een beetje meer – niet dezelfde kwaliteit lange inhoud zal produceren die een persoon zou willen. We beschouwen AI graag als een assistent van creatieve teams, die hen helpt bij het navigeren door de laatste mijl van hun strategie. De hedendaagse industrie heeft hoge verwachtingen van individuele productie, maar het is onmogelijk voor één persoon om klantenrelaties, traditionele marketing en technische verantwoordelijkheden bij te houden. Maar die onrealistische verwachtingen worden beheersbaar wanneer aspecten van uw strategie en workflow worden geautomatiseerd.

Volg uw marges met automatisering

Digitale advertenties gaan vaak gepaard met grote budgetten. Wanneer u uitsluitend op mensen vertrouwt om uw marges te beheren, kan een menselijke fout uw bedrijf al snel honderdduizenden dollars kosten. Zie het op deze manier: als er een uitverkoop of promotie plaatsvindt rond een belangrijke feestdag, die uitverkoop eindigt en iemand vergeet die advertentieplaatsing te verwijderen, wat gebeurt er dan als deze wordt ontdekt? Dit potentiële risico kan drastisch worden verminderd of verkleind, zodat u niet langer credits hoeft uit te geven voor verouderde advertentieteksten die reclame maken voor eerdere verkopen of promoties.

U ziet de voordelen, niet de tijd om te automatiseren

Automatisering maakt bedrijven nu al fundamenteel efficiënter en winstgevender. Als u nieuwsgierig bent naar hoe u de kracht van AI in digitale advertenties kunt benutten, of als u al samenwerkt met een partner, maar deze moeite heeft om u te helpen opschalen, willen we graag met u delen hoe ons platform de ruggengraat kan vormen. van uw reclame. huidige en toekomstige succes van het reclamebureau. Het bericht Hoe AI te gebruiken in digitale advertenties verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten