Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerp

Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerp post thumbnail image
Google Ads heeft een opnieuw ontworpen advertentieplatform geïntroduceerd om de toegankelijkheid en organisatie van gegevens en tools te verbeteren. Dit zijn de belangrijkste nieuwe YouTube-videofuncties die binnenkort beschikbaar komen voor Google-adverteerders.

Navigatie

Voor eenvoudige navigatie heeft Google de pagina’s onderverdeeld in vijf hoofdsecties: Campagnes, Doelen, Tools, Facturering en Beheer. Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerpScreenshot van Google Ads/YouTube, 2023 in juni

Campagnes

In het nieuwe gedeelte Google Ads-campagnes vindt u alles wat u nodig heeft om uw campagnes te maken, te beheren en erover te rapporteren. Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerpScreenshot van Google Ads/YouTube, 2023 in juni De volgende nieuwe of bijgewerkte gebieden zijn opgenomen. Inzichten en rapporten Inzichten en rapporten geven gebruikers toegang tot waardevolle prestatie-inzichten en gedetailleerde rapporten over onderwerpen als zoektermen en de prestaties van bestemmingspagina’s. Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerpScreenshot van Google Ads/YouTube, 2023 in juni Assets brengt al het promotiemateriaal samen, inclusief zoekkoppen, YouTube-video’s en productvermeldingen van shopping-campagnes. Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerpScreenshot van Google Ads/YouTube, 2023 in juni Doelgroepen, trefwoorden en inhoud In dit gedeelte worden doelgroepgegevens en tools samengebracht om u te helpen deze doelgroepen te lokaliseren, inclusief trefwoorden, demografische gegevens en bestemmingen. Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerpScreenshot van Google Ads/YouTube, 2023 in juni

Doelen

Doelen helpen gebruikers bij het instellen van conversiestatistieken en het volgen van hun voortgang in de richting van zakelijke doelen. Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerpScreenshot van Google Ads/YouTube, 2023 in juni

Hulpmiddelen

Met de tools kunt u uw campagne effectief plannen, uw budget beheren en problemen oplossen. Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerpScreenshot van Google Ads/YouTube, 2023 in juni

Facturering

Met facturering kunnen gebruikers hun uitgaven volgen en betalingen beheren. Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerpScreenshot van Google Ads/YouTube, 2023 in juni

beheerder

In het Admin-gedeelte kunnen gebruikers hun accountinstellingen, teamleden en beveiligingsinstellingen beheren. Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerpScreenshot van Google Ads/YouTube, 2023 in juni

Zoekopdracht

Gebruikers die het moeilijk vinden om een ​​bepaalde pagina te vinden, kunnen gebruik maken van de aanwezige zoekfunctie. Google Ads introduceert een nieuw, vereenvoudigd ontwerpScreenshot van Google Ads/YouTube, 2023 in juni Google moedigt gebruikers aan om hun feedback over het opnieuw ontworpen ontwerp te delen.

De gebruikerservaring van Google Ads vereenvoudigen

Het nieuwe advertentieontwerp van Google weerspiegelt de inzet van het bedrijf om de gebruikerservaring te vereenvoudigen en de efficiëntie van het beheer van advertentiecampagnes te verbeteren. Google Ads heeft de bronnen die adverteerders ter beschikking staan ​​aanzienlijk uitgebreid door een intuïtieve navigatiestructuur te implementeren, waardoor gebruikers eenvoudig benchmarks kunnen instellen, verschillende bronnen kunnen gebruiken om hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de controle over gebruikersuitgaven en accountbeheer kunnen verbeteren. Door de integratie van de zoekfunctie begrijpt Google het belang van gemakkelijke toegang tot informatie. Aangezien het advertentielandschap zich blijft ontwikkelen, lijkt deze update van Google Ads een belangrijke stap te zijn om gelijke tred te houden met de behoeften van de branche en om gebruikers robuuste tools te bieden die zijn afgestemd op de moderne advertentiebehoeften. Deze beoordeling van het advertentieplatform van Google komt kort nadat YouTube-advertenties onlangs de krantenkoppen haalden vanwege het overtreden van de eigen richtlijnen. Uitgelichte afbeelding: monticello/Shutterstock

Relevante berichten