Google biedt merkbeperkingsinstellingen voor alle adverteerders

Google rolt merkuitsluitingen uit in Performance Max en merkbeperkingen voor breed zoeken in Zoeken voor alle adverteerders. Na het succes van beide proeven, kondigde de zoekmachine aan dat de verhuizing marketeers zal helpen bij het begeleiden van Google AI en waar hun campagnes online verschijnen. Tot nu toe waren beide functies alleen beschikbaar in bèta.

Waarom we erom geven: Merkbeperkingen met breed zoeken helpen marketeers het bereik van hun campagnes te vergroten, en merkbeperkingen geven marketeers de mogelijkheid om campagnes te beheren voor maximale prestaties. Met deze instellingen kunnen adverteerders het bereik van hun campagnes vergroten en stappen ondernemen om te voorkomen dat advertenties merkzoekopdrachten weergeven die ze mogelijk willen vermijden in Google Zoeken.

Wat zei Google? Een Google-woordvoerder vertelde Search Engine Land:

  • “[Advertisers can] vergroot het bereik van uw merkcampagnes met nieuwe merkbeperkingen voor breed zoeken. Broad Match geeft u het meest relevante bereik en conversies voor uw prestatiedoelen.
  • “In het verleden kon het moeilijk zijn om breed zoeken te gebruiken in campagnes met specifieke merkbehoeften. Daarom heffen we merkbeperkingen op. Deze nieuwe functie helpt u het extra bereik van breed zoeken te vergroten en ervoor te zorgen dat het alleen overeenkomt met het verkeer dat u opgeeft voor het relevante merk.

Ontvang de dagelijkse nieuwsbriefzoekopdracht die marketeers vertrouwen. Aan het verwerken … Even wachten, a.u.b. INSCHRIJVEN Zie voorwaarden. functie getCookie(cname) { let name = cname + “=”; laat decodedCookie = decodeURIComponent(document.cookie); laat ca = gedecodeerdCookie.split(‘;’); voor(laat i = 0; i[i]; terwijl (c.charAt(0) == ‘ ‘) { c = c.substring(1); } if (c.indexOf(naam) == 0) { return c.substring(naam.lengte, c.lengte); } } opbrengst “”; } document.getElementById(‘munchkinCookieInline’).waarde = getCookie(‘_mkto_trk’);

waarom nu De algemene uitrol komt slechts twee weken nadat Google begon met het testen van de functie voor automatisch gegenereerde items in campagnes voor maximale prestaties. Google lanceerde het proefproject na feedback van marketeers die meer controle wilden over het merkverkeer. Na een succesvolle proef besloot Google het initiatief uit te breiden.

Ga dieper: Zie voor meer informatie de handleiding Google-merkinstellingen voor zoeken en maximale prestaties. Het bericht Google onthult merkbeperkingsinstellingen voor alle adverteerders verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten