De tijd dringt om uw site te migreren van Universal Analytics naar Google Analytics 4. Hoewel Google al maanden tegen marketeers zegt dat ze “zo snel mogelijk” moeten overstappen, negeerden de meeste websites over de hele wereld de waarschuwingen en gebruikten ze UA nog steeds vanaf 21 juni. Het is een beslissing waar velen misschien spijt van krijgen vanaf zaterdagochtend, wanneer UA officieel ondergaat in de zon. Aan de andere kant hebben sommige merken het voorbeeld van Google gevolgd en GA4 overgenomen, maar veel marketeers lijken te worstelen met de nieuwe tool. Sommigen beginnen zelfs op zoek te gaan naar alternatieve platforms. “Er zijn beslist redenen om ergens anders te zoeken, afhankelijk van uw budget, afhankelijk van het type tracking dat u nodig heeft”, zegt Sharon Mostyn, CEO van Mostyn Marketing Group. “Wat voor veel zorgklanten belangrijk is, is dat Google duidelijk heeft gemaakt dat we niet HIPAA-compatibel zijn. Dit is dus een goede reden om alternatieven te overwegen. Het lijkt erop dat GA4 niet goed van start gaat, maar we willen graag uw mening horen! Heb jij de overstap al gemaakt? Ga je je niet druk maken? Of misschien ben je al verliefd? Of je nu een marketeer bent bij een bureau, een bedrijf of een freelancer, laat het ons weten voel je je klaar voor de gedwongen adoptie van Google Analytics 4 – en waarom. Wees open en eerlijk. Wat vind jij van GA4? Denk je dat dit een goede zet van Google was of zal het je werk echt moeilijker maken? Kom je in de verleiding om op zoek te gaan naar een alternatief platform of voldoet GA4 aan al je wensen? Dit is je kans om je mening te geven! Dien hieronder uw antwoorden in en we kunnen uw antwoord opnemen in onze enquêteresultaten! Bezig met laden… Bericht Klaar voor Google Analytics 4? Geef uw mening in onze poll, die als eerste verscheen op Search Engine Land.
Bent u klaar voor Google Analytics 4? Geef je mening in onze poll
Relevante berichten
Webinar: 5 manieren om CX-conversies te verhogen en omzet te verhogenWebinar: 5 manieren om CX-conversies te verhogen en omzet te verhogen
Online winkelen is booming. In de afgelopen vijf jaar is de markt exponentieel gegroeid als aandeel van de wereldwijde retailomzet. Consumenten komen online en hun verwachtingen veranderen. Ze zijn op
Google legt uit waarom Bard zelden citaten en links naar makers van inhoud vermeldtGoogle legt uit waarom Bard zelden citaten en links naar makers van inhoud vermeldt
Google is gisteren begonnen met het opensourcen van Bard, en naarmate meer van ons het gaan gebruiken en vergelijken met concurrenten zoals Bing Chat en OpenAI’s ChatGPT, zien we de
Hoe te begrijpen of de PPC-test is misluktHoe te begrijpen of de PPC-test is mislukt
Tijdens de feestdagen wordt er speciale aandacht besteed aan de lijst met ondeugende en leuke dingen. Succesvolle campagnes krijgen toegang tot extra middelen, terwijl niet-geslaagde initiatieven draaien of verdwijnen. De