Bent u klaar voor Google Analytics 4? Geef je mening in onze poll

De tijd dringt om uw site te migreren van Universal Analytics naar Google Analytics 4. Hoewel Google al maanden tegen marketeers zegt dat ze “zo snel mogelijk” moeten overstappen, negeerden de meeste websites over de hele wereld de waarschuwingen en gebruikten ze UA nog steeds vanaf 21 juni. Het is een beslissing waar velen misschien spijt van krijgen vanaf zaterdagochtend, wanneer UA officieel ondergaat in de zon. Aan de andere kant hebben sommige merken het voorbeeld van Google gevolgd en GA4 overgenomen, maar veel marketeers lijken te worstelen met de nieuwe tool. Sommigen beginnen zelfs op zoek te gaan naar alternatieve platforms. “Er zijn beslist redenen om ergens anders te zoeken, afhankelijk van uw budget, afhankelijk van het type tracking dat u nodig heeft”, zegt Sharon Mostyn, CEO van Mostyn Marketing Group. “Wat voor veel zorgklanten belangrijk is, is dat Google duidelijk heeft gemaakt dat we niet HIPAA-compatibel zijn. Dit is dus een goede reden om alternatieven te overwegen. Het lijkt erop dat GA4 niet goed van start gaat, maar we willen graag uw mening horen! Heb jij de overstap al gemaakt? Ga je je niet druk maken? Of misschien ben je al verliefd? Of je nu een marketeer bent bij een bureau, een bedrijf of een freelancer, laat het ons weten voel je je klaar voor de gedwongen adoptie van Google Analytics 4 – en waarom. Wees open en eerlijk. Wat vind jij van GA4? Denk je dat dit een goede zet van Google was of zal het je werk echt moeilijker maken? Kom je in de verleiding om op zoek te gaan naar een alternatief platform of voldoet GA4 aan al je wensen? Dit is je kans om je mening te geven! Dien hieronder uw antwoorden in en we kunnen uw antwoord opnemen in onze enquêteresultaten! Bezig met laden… Bericht Klaar voor Google Analytics 4? Geef uw mening in onze poll, die als eerste verscheen op Search Engine Land.

Relevante berichten