Google Ads onderzoekt rapporten dat marketeers geen toegang hebben tot actuele gegevens van hun campagnes. Volgens de zoekmachine werden adverteerders op 23 juni om 8.26 uur voor het eerst getroffen door dit probleem. UTC. Als reactie hierop Google Ads vandaag om 11:13 uur. UTC zei in een verklaring dat het de zaak onderzoekt en probeert een oplossing te vinden, en een update wordt binnenkort verwacht.
Waarom we erom geven: Getroffen marketeers kunnen nog steeds inloggen op hun Google Ads-account, maar ze kunnen geen actuele campagnegegevens krijgen, wat betekent dat ze de prestaties niet nauwkeurig kunnen bijhouden of actuele rapporten kunnen genereren.
Wat zei Google? Google bevestigde in een verklaring op zijn website dat het meldingen van een probleem met Google Ads onderzoekt. Het bedrijf zei: “We zullen binnenkort meer informatie verstrekken. Getroffen gebruikers hebben toegang tot Google Ads, maar hebben mogelijk geen toegang tot recente gegevens. Ontvang de dagelijkse nieuwsbriefzoekopdracht die marketeers vertrouwen. Aan het verwerken … Even wachten, a.u.b. INSCHRIJVEN Zie voorwaarden. functie getCookie(cname) { let name = cname + “=”; laat decodedCookie = decodeURIComponent(document.cookie); laat ca = gedecodeerdCookie.split(‘;’); voor(laat i = 0; i[i]; terwijl (c.charAt(0) == ‘ ‘) { c = c.substring(1); } if (c.indexOf(naam) == 0) { return c.substring(naam.lengte, c.lengte); } } opbrengst “”; } document.getElementById(‘munchkinCookieInline’).waarde = getCookie(‘_mkto_trk’);
Diep duiken: Bezoek de website hier voor meer informatie over Google Ads-services. Marketeers worden aangemoedigd om contact op te nemen met de ondersteuning om aanvullende problemen te melden die u mogelijk ondervindt met Google Ads. Het bericht Google Ads onderzoekt meldingen van ontbrekende gegevens verscheen eerst op Search Engine Land.