Als het om connected tv gaat, hoeft u niet de minder bewandelde weg te bewandelen als er al een brug naar succes is. Succesvolle adverteerders hebben al het harde werk gedaan om erachter te komen hoe een prestatiegerichte CTV-strategie eruit ziet. MNTN keek naar de top 25% adverteerders op hun platform en stelde een gids samen zodat je niet alleen hoeft te optimaliseren. Lees meer door je aan te melden en deel te nemen aan Trust the Trail(blazers): Launching Your Best CTV Campaign, gepresenteerd door MNTN. Klik hier voor meer Search Engine Land-webinars. Het bericht Basis CTV-reclame: een gids voor het lanceren van de beste campagnes verscheen eerst op Search Engine Land.
Master CTV Advertising: een gids voor het lanceren van de beste campagnes
Relevante berichten
3 nieuwe wijzigingen in het Google Ads-dashboard3 nieuwe wijzigingen in het Google Ads-dashboard
Google Ads test momenteel nieuwe ontwerpen om de organisatie te verbeteren en het zoeken naar informatie te vereenvoudigen, naar aanleiding van feedback van gebruikers die benadrukken dat het huidige advertentiedashboard
Deze dag in de geschiedenis van zoekmarketing: 13 januariDeze dag in de geschiedenis van zoekmarketing: 13 januari
2020: Bureaus, SEO-specialisten en resellers kwamen niet in aanmerking voor dit programma. En de voorgestelde MBP “mag geen toegang hebben tot de bedrijfsvermeldingen die ze inspecteren.”
Deze dag in de geschiedenis van zoekmarketing: 16 januariDeze dag in de geschiedenis van zoekmarketing: 16 januari
2019: Door paginafeeds te gebruiken, hoeft u zich niet meer te richten op specifieke URL’s of groepen URL’s in DSA-campagnes, waardoor het instellen en beheren eenvoudiger wordt.