Instagram-reeladvertenties zijn nu beschikbaar voor meer marketeers

Meta breidt zijn Ads on Reels-pilot uit om een ​​breder scala aan marketeers op Instagram te bereiken. Het initiatief was voorheen exclusief voor Facebook, maar werd in mei uitgerold naar enkele Instagram-marketeers. Nu wordt Instagram Ads on Reels verder uitgebreid zodat meer adverteerders het product kunnen testen op het social media platform.

Hoe het werkt: Display-advertenties voor Instagram-gebruikers verschijnen direct bovenop de inhoud van de haspel, dus er is geen afleiding voor de persoon die naar de haspel kijkt. Deze advertenties zijn speciaal ontworpen om naadloos op te gaan in de inhoud van de rol, wat betekent dat de gebruikerservaring er niet onder zal lijden.

Waarom we erom geven: Te veel advertenties op Instagram kunnen problemen veroorzaken voor zowel gebruikers als adverteerders; gebruikers kunnen geïrriteerd raken door constante onderbrekingen, wat leidt tot minder betrokkenheid van adverteerders. Aangezien Ads on Reels echter zijn ontworpen om de gebruikerservaring niet te verstoren, kan het voor marketeers een geweldige oplossing zijn om een ​​aanzienlijk deel van de 2 miljard actieve Instagram-gebruikers te bereiken. Ontvang de dagelijkse nieuwsbriefzoekopdracht die marketeers vertrouwen. Aan het verwerken … Even wachten, a.u.b. INSCHRIJVEN Zie voorwaarden. functie getCookie(cname) { let name = cname + “=”; laat decodedCookie = decodeURIComponent(document.cookie); laat ca = gedecodeerdCookie.split(‘;’); voor(laat i = 0; i[i]; terwijl (c.charAt(0) == ‘ ‘) { c = c.substring(1); } if (c.indexOf(naam) == 0) { return c.substring(naam.lengte, c.lengte); } } opbrengst “”; } document.getElementById(‘munchkinCookieInline’).waarde = getCookie(‘_mkto_trk’);

waarom nu Ads on Reels is sinds de lancering snel gegroeid, met mensen die het meer dan 2 miljard keer per dag delen, een verdubbeling in de afgelopen zes maanden. Na een succesvol proefproject tot nu toe, lanceert Instagram een ​​proefproject om meer adverteerders aan te moedigen het product te testen alvorens te beslissen of ze advertenties naar andere bestemmingen willen pushen en extra talen willen ondersteunen.

Wat zei Meta? Nicola Mendelsohn, Global Business Group Head bij Meta, zei in een verklaring:

  • “Video is een belangrijk onderdeel van hoe mensen omgaan met onze platforms. Sterker nog, mensen besteden meer dan de helft van hun tijd op Facebook en Instagram aan het bekijken van video’s. Om bedrijven te helpen nieuwe klanten te bereiken en de productiviteit te verhogen, is dit belangrijk. We breiden advertenties op rollen uit.
  • “Dit helpt Instagram-adverteerders die klanten willen bereiken via content van makers waar ze van houden.” Met advertenties op Instagram-reels kunt u uw bereik uitbreiden naar nieuwe doelgroepen door display-advertenties rechtstreeks in uw Reels-inhoud te gebruiken zonder de persoon die naar uw Reels kijkt te onderbreken.

Andere handige functies voor marketeers: Terwijl Instagram zich voorbereidt om zijn in-reel-advertentieschema uit te breiden om meer adverteerders op te nemen, kunnen marketeers ook profiteren van tools om het sociale netwerkplatform aan te vullen, waaronder:

  • Programma advertenties – Deze functie, die is geïmplementeerd in Facebook en Instagram Reels, helpt marketeers een groter publiek te bereiken terwijl ze hun gebruikersbestand uitbreiden.
  • Muziek optimalisatie – Meta heeft gratis hoogwaardige nummers uit zijn audiocollectiebibliotheek geïntroduceerd voor gebruik in scroll- en carrouseladvertenties op Facebook en Instagram.
  • Voorraadfilter – Meta is onlangs begonnen met het testen van deze nieuwe tool en verificatieoplossing van derden op Facebook en Instagram met geselecteerde marketeers.

Dieper duiken: Lees hier het volledige rapport van Meta. Het bericht Instagram-advertenties op rollen nu beschikbaar voor meer marketeers verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten