Hoe lokale overheidsspecifieke inhoud voor SEO te gebruiken

Hoe lokale overheidsspecifieke inhoud voor SEO te gebruiken post thumbnail image
Mensen werken met merken die ze kennen, leuk vinden en vertrouwen. Hoe groter de investering, hoe belangrijker deze factoren zijn. Het opbouwen van relaties en het winnen van vertrouwen is de sleutel tot langdurige klantrelaties. Hier leest u hoe u dit kunt bereiken met geweldige locatiespecifieke SEO-inhoud. (Hoewel het in dit artikel aangehaalde onderzoek zich richt op vastgoedmerken, zal deze informatie bedrijven per locatie helpen.)

Welk type native content is uw tijd en moeite waard?

Iedereen kent minstens vijf lokale makelaars of merken. Stel gewoon een vastgoedvraag in een lokale Facebook-groep of op Twitter en je wordt gebombardeerd met makelaars die hun diensten aanbieden. Hoe vaak verknoeien die agenten hun marketinginspanningen door inhoud te pushen maar niet deel te nemen aan gesprekken met prospects, waardoor ze die relaties daadwerkelijk verdienen? Hoeveel daarvan zijn betrouwbaar? Doorgaans zijn onroerendgoedwebsites (en veel merken voor thuisservice) goede bronnen van inhoud die algemene en beperkte informatie bieden. Gebruikers ontvangen dezelfde eigendoms-, product- of servicevermeldingen en oproepen tot actie als alle andere SERP-sites. Onroerend goed is altijd ongelooflijk competitief geweest. Recente veranderingen in rentetarieven en huizenprijzen hebben dit nog moeilijker gemaakt. We besteden veel tijd aan het testen van campagnes van ons bureau om te weten wat werkt en om ervoor te zorgen dat de telefoons van onze klanten blijven rinkelen zonder tijd te verspillen aan strategieën die niet converteren. Eén ding weten we zeker: u moet daar zijn waar uw klanten zijn. Een van de beste manieren om op te vallen en de aandacht van klanten en Google te trekken, is door inhoud te hebben waarmee u zich onderscheidt van uw concurrentie. Onze eerste uitdaging: welke inhoud is uw tijd en moeite waard en wat doet er niet echt toe? Twee van onze topresultaten zijn locatiepagina’s en blogposts. Mensen zien vaak niet de duidelijke verschillen tussen de twee. Ze zijn niet hetzelfde en u wilt ze gebruiken vanwege hun unieke voordelen
  • Locatie pagina: Uitgebreide, informatieve inhoud over het gebied, inclusief algemene informatie, toplocaties, activiteiten, attracties en populaire buurten – alles wat laat zien dat u een autoriteit bent in het gebied.
  • Blogartikel: In tegenstelling tot de inhoud van bestemmingspagina’s, moeten blogposts specifiek, actueel en relevant zijn. Schrijf voor het publiek aan wie je wilt verkopen. Laat uw publiek zien dat u de lokale autoriteit bent over wat er in de buurt gebeurt en welke actuele onderwerpen belangrijk zijn. Directe waarde bieden aan omwonenden en bezoekers.
Blogberichten en locatiepagina's De meeste locatiepagina’s op onroerendgoedsites zijn gewoon geautomatiseerde vermeldingen voor dat gebied, net als elke andere locatiepagina op elke andere onroerendgoedsite. Kan beter.

Unieke landingspagina’s maken

Een geweldige locatiepagina biedt waardevolle groenblijvende informatie over het gebied. Je verkoopt hier een gemeenschap, geen enkel huis. Voeg demografische informatie, scholen in de omgeving, voorzieningen, culturele mogelijkheden en al het andere toe dat interessant kan zijn voor mensen die de omgeving verkennen. Laat ze weten of het stedelijk of landelijk is en praat over de unieke persoonlijkheid van de stad of gemeenschap. Wat onderscheidt deze plek van de rest? Locatiepagina’s geven je de mogelijkheid om een ​​autoriteit op dat gebied te worden. Dit helpt bij het opbouwen van vertrouwen bij uw publiek wanneer het tijd is om een ​​locatie te kiezen en een huis te kopen (of welke service u ook in de omgeving aanbiedt). Het voorkomt ook dat ze de site verlaten en deze informatie ergens anders vinden. Door uw kopers te helpen bepalen waar ze wel en niet willen wonen, bespaart u tijd wanneer u zich voorbereidt om hen het onroerend goed te laten zien. Bonusvoordelen: U kunt uw blogposts ook koppelen aan niche-specifieke informatiepagina’s om extra waarde te bieden aan uw sitebezoekers. Lokale pagina's

Schrijf geweldige blogposts

Goede blogposts presteren goed in de zoekresultaten en bij websiteverkeer/conversies. We hebben gemerkt dat het nuttig is om een ​​inhoudsoverzicht te maken voordat we nieuwe inhoud maken om ervoor te zorgen dat we trouw blijven aan de oorspronkelijke inhoudsdoelen en alle basisprincipes behandelen. Bekijk Search Console-query’s per locatie en gebruik die gegevens om uw blogcontentstrategie op te stellen. We hebben succes gezien met ‘best of’- en ‘best of’-lijsten van buurten en gemeenschappen, gebiedsgidsen die restaurants of leuke dingen om te doen in de omgeving beoordelen, en actuele informatie zoals festivals en vakantie-evenementen. Zorg ervoor dat u geweldige afbeeldingen en actuele best practices voor SEO gebruikt. Eind vorig jaar zijn we begonnen met het maken van bloginhoud voor een klant. Hier zijn de resultaten tot nu toe. GSC-prestaties zijn 1 Toen we begonnen met het vergroten van de inhoud van de lokale blog, was er een enorme toename in aanvragen voor merkloze ruimte. Hoe verhoudt dit zich tot hun vastgoedbedrijf? Dit helpt hun publiek om het merk te leren kennen, te genieten van de inhoud die ze zien en het merk te vertrouwen als een betrouwbare bron van informatie in de lokale gemeenschap. Wie denk je dat ze zullen bellen als het tijd is om de perfecte koper voor hun huis te vinden? Ontvang de dagelijkse nieuwsbriefzoekopdracht die marketeers vertrouwen. Aan het verwerken … Even wachten, a.u.b. INSCHRIJVEN Zie voorwaarden. functie getCookie(cname) { let name = cname + “=”; laat decodedCookie = decodeURIComponent(document.cookie); laat ca = gedecodeerdCookie.split(‘;’); voor(laat i = 0; i[i]; terwijl (c.charAt(0) == ‘ ‘) { c = c.substring(1); } if (c.indexOf(naam) == 0) { return c.substring(naam.lengte, c.lengte); } } opbrengst “”; } document.getElementById(‘munchkinCookieInline’).waarde = getCookie(‘_mkto_trk’);

Werk met bestaande inhoud

In plaats van elke week een nieuwe blogpost te publiceren, die bijna onmiddellijk aan relevantie verliest en op de Blogroll-kerkhof belandt, gebruikt de klant een evergreen-artikel met een interactieve kaart van lokale evenementen die wekelijks in een specifieke stad worden bijgewerkt. Dit spreekt alle leden van de lokale gemeenschap aan, waardoor de naamsbekendheid, sympathie en vertrouwen verder toenemen. GSC-prestaties zijn 2 Deze blogpost is momenteel de best presterende URL op hun site. Het staat goed aangeschreven, werkt consistent en is de lokale autoriteit geworden die verantwoordelijk is voor ‘wat te doen’ in die stad. Leidt het tot directe vastgoedconversies? Nee. Maar het is niet het eerste bezoek aan uw startpagina, dat Facebook-bericht of uw algemene vermeldingen. Grote investeringen zoals onroerend goed en veel aanbiedingen voor thuisservices worden zelden met de eerste klik omgezet. Neem de tijd om uw publiek te koesteren en een solide reputatie op te bouwen als autoriteit in de gemeenschap. Na verloop van tijd ontvang je persoonlijke aanbevelingen van communityleden, waardoor potentiële kopers veel meer gewicht krijgen.

Wacht tot je nieuwe pagina’s hebt gemaakt

Voordat je in paniek raakt, zeg ik niet dat je nooit nieuwe inhoud moet maken. Ik zeg dat je er misschien nog niet klaar voor bent. Als je een woonkamer hebt die gelijk is aan een badkamer uit de jaren 80 die dringend aan een opknapbeurt toe is, zullen nieuwe pagina’s je net zoveel helpen als nieuwe handdoeken die badkamer. Het maken van nieuwe inhoud is tijdverspilling als je huis rommelig is. Het heeft geen zin om een ​​mooie keuken te hebben als er geen pad naar de deur is. Creëer solide, betrouwbare paden om de inhoud die u maakt echt toegankelijk, bruikbaar en nuttig te maken. Voer structurele reparaties uit en zorg ervoor dat uw bestaande eigendom is waar u het wilt hebben. Ruim uw bestaande site-inhoud op voordat u zich zorgen maakt over nieuwe inhoud. Gebruik analyses om erachter te komen wat goed werkt op uw site en wat u kunt verbeteren. Wees niet bang om berichten of pagina’s bij te werken, te bewerken, samen te voegen, de publicatie ongedaan te maken of te verwijderen om ervoor te zorgen dat uw inhoud de aandacht krijgt die het verdient. Dit jaagt mensen weg totdat hun rankings en verkeer naar hun site toenemen. Net als bij het bouwen van een huis, wees niet bang om op te ruimen!

Bijwerken, meten, evalueren, aanpassen, meten, herhalen

De enige constante in SEO is verandering. Verwacht de structuur en inhoud van uw website aan te passen naarmate gebeurtenissen veranderen, net zoals u zou doen bij het renoveren of inrichten van uw huis. Herinner je je het stoffige blauwe en roze kleurenschema dat 30 jaar geleden zo populair was? Of hoe ganzen de belangrijkste decorbron leken te zijn in bijna elke keuken in Amerika? Wat in 1993 werkte, werkt in 2023 niet meer. Site-inhoud zal nooit “instellen en vergeten” zijn. U moet de resultaten van uw inspanningen voortdurend volgen en meten. Meet succes, breng wijzigingen aan, monitor en evalueer. Deze cyclus zorgt voor succes in zowel SERP’s als conversiepercentages

Nu je bent klaar voor nieuwe inhoud

Zorg dat je een plan hebt. Maak een inhoudsoverzicht voor elke pagina of elk bericht om te zorgen voor effectieve prioritering en laat niets achter.
  • Waar zijn de hiaten?
  • Wat kun je creëren om waarde toe te voegen en bestaand werk aan te vullen?
  • Waar zijn uw concurrenten voor op u?
  • Waar heb je een concurrentievoordeel?
Je wilt zijn waar ze zijn en waar ze niet zijn. Het is vergelijkbaar met het planningssysteem van ons bureau voor nieuwe pagina’s en blogposts. Maak een korte inhoudsbeschrijving die het beste past bij de individuele behoeften en vaardigheden van uw merk.

Inclusief video’s

Het toevoegen van video’s aan uw pagina’s en berichten is een geweldige manier om de zichtbaarheid te vergroten en het aantal conversies te verhogen. Video is een geweldige manier om een ​​voorsprong op de concurrentie te krijgen. Dit is geen plek waar je goedkoop wilt zijn en bezuinigen.

Contact houden

Vergeet niet uw vroegere klanten in gedachten te houden. Volgens de National Association of Realtors gebruikte slechts 53% van de huizenverkopers dezelfde makelaar om een ​​ander huis te kopen na hun vorige verkoop. De grootste kloof? Een vergrijzende demografie trekt weg van hun agenten, zich niet realiserend dat ze op afstand nog steeds geweldige service kunnen bieden. Blijf in contact en bouw sterke relaties op met e-mail. e-mailmarketing, geweldige CRM en sociale media om in contact te blijven met uw klanten. Haal het meeste uit uw inhoud door deze te gebruiken voor blogposts, e-mails en meer. voor e-mails en sociale netwerkprofielen.

Wat Nee Te doen

Vertrouw niet te veel op kunstmatige intelligentie. Laat AI-tools je helpen bij het maken van content, maar geef ze niet de sleutels. Vergeet niet dat AI slechts zo slim is als de informatie die het krijgt. ChatGPT en andere AI-platforms zijn niet altijd nauwkeurig. We hebben gevallen gezien waarin ChatGPT volledig informatie heeft gecreëerd om de hiaten in verzoeken op te vullen. Verifieer altijd informatie voordat u ze plaatst. Zorg ervoor dat u spelfouten, onnauwkeurige informatie of iets anders dat uw publiek niet aanspreekt, verwijdert. Vergeet niet dat uw concurrenten dezelfde informatie krijgen. Met deze informatie val je op of raak je achterop. Het bericht Hoe lokale autoriteitsinhoud te gebruiken voor SEO verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten