Gebruik WordPress om uw merkverhaal te vertellen [Podcast]

Ontgrendel het potentieel van uw merk met WordPress: inzichten van een CEO

Heb je je ooit afgevraagd hoe WordPress je merkverhaal kan veranderen en je online aanwezigheid kan verbeteren? WordPress CEO Josepha Haden Chomphosy vergezelde me op SEJShow om de impact van het open source-model op de groei en economie van WordPress te bespreken en gaf waardevolle inzichten over hoe je WordPress kunt gebruiken om je merkverhaal te vertellen en te slagen in de digitale wereld. Terwijl WordPress 20 jaar viert waarin het individuen en organisaties in staat stelt hun verhalen te delen en hun bedrijf op te bouwen, wordt in deze aflevering gekeken naar de toekomst van WordPress en de unieke manieren waarop marketeers, ondernemers en MKB’s kunnen profiteren van de groeiende mogelijkheden.
WordPress heeft een geschatte economie van een half biljoen dollar mogelijk gemaakt op basis van alles wat mensen kunnen doen om diensten en producten in de WordPress-ruimte te creëren. De manier waarop we onze marktplaatsen hebben ontworpen, was belangrijk.—Joseph Haden, 15:22 uur
Zoals met alles wat met AI te maken heeft, vraag ik mijn gemeenschap altijd om langzaam genoeg te handelen om ethisch verantwoord te zijn, maar snel genoeg om relevant te zijn. Wij zijn technologie en we moeten snel zijn. Anders maakt het ons niet uit. We zijn ook open source, dus we willen altijd zo ethisch mogelijk zijn.–Joseph Haden, 36:02

Ik denk dat wat open source zo waardevol maakt in de geschiedenis van WordPress, en waarschijnlijk in de geschiedenis van elk open source-project, is dat het niet alleen veel vrijheid heeft die iedereen die onze software wil gebruiken kan doen en hebben, maar het omvat ook specifiek vrijheden van dingen die ze niet onder ogen zouden moeten zien. Ze zouden vrij moeten zijn van iemand die plotseling hun servicevoorwaarden verandert en geen toegang meer heeft tot hun inhoud, of plotseling hun algoritmen verandert en niet langer toegang heeft tot het publiek waarvoor ze zo hard hebben gewerkt om op hun sites en op hun sites te bouwen. eigen ruimtes.—Joseph Haden, 10:12
[00:00] – Over Jozef.
[00:29] – 20 jaar WordPress.
[00:40] – SEJ’s verhuizing van Blogger naar WordPress.
[01:54] – WordPress-projecttijdlijn.
[04:12] – Verduidelijking van bijdragen aan open source projecten.
[14:32] – De WordPress-economie.
[14:51] – SEO-plug-ins voor WordPress.
[17:23] – Hoe verdienen plug-in- en thema-ontwikkelaars geld met hun werk in de WordPress-ruimte?
[20:25] – Hoe Gutenberg het publiceren van WordPress-berichten heeft veranderd?
[27:21] – Voordelen voor verkopers die WordPress e-mail gebruiken om te ruilen.
[28:56] – Verhalen vertellen in e-commerce.
[31:26] – De rol van SEO in WordPress en het belang ervan voor gebruikers.
[32:31] – De toekomst van WordPress.
[33:08] – WordPress meertalige ondersteuning.
[34:12] – Hoe WordPress door aanpassingen op ondernemingsniveau navigeert.
[36:02] – Ethische aspecten van WordPress en AI.
[41:57] – De rol en het belang van de WordPress-gemeenschap voor het succes ervan.
Genoemde bronnen:
WordPress – https://wordpress.com/
Yoast – https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/
Alles-in-één SEO – https://aioseo.com/
Wiskundige rangorde – https://rankmath.com/
Josephs blog – https://josepha.blog/

En voor wat het waard is, bedient een groep bestaande bureaus zakelijke klanten op WordPress. Met WordPress in ons hart weten we dat we het kunnen en ondersteunen. En dat kunnen we ook doen met behoud van de kern van onze open source-filosofie, zoals wij die zien. WordPress.org/enterprise is een pagina die is samengesteld door bedrijfsspecifieke bureauleiders om ons te helpen WordPress beter te begrijpen als een uitstekende keuze voor bedrijven en klanten.– Loren Baker, 45:24
Een van de doelen van Gutenberg was om de toetredingsdrempel voor nieuwe WordPress-gebruikers te verlagen door deze blokstandaard te creëren. Het idee was dat iedereen dezelfde variëteit en soort interacties zou gebruiken. U hoefde maar één besturingsstijltype te leren voor alle interactieve besturingsruimten die beschikbaar zijn in CMS. Het was een kans voor ons om onze codebase te moderniseren en een nieuw concept te presenteren van hoe we met WordPress kunnen werken. —Joseph Haden, 21.40 uur

Dus in de publicatieruimte is een van de dingen waarvan ik denk dat ik niet zal zeggen dat we toonaangevend zijn, maar zeker, ik denk dat we er het beste in zullen zijn, ervoor zorgen dat onze native, meertalige ondersteuning zo naadloos en robuust mogelijk is . We zijn het meest gebruikte CMS ter wereld en dit werk is gepland voor de vierde fase van ons huidige Gutenberg-project. Het is niet noodzakelijkerwijs een op Gutenberg gericht concept, maar het is een van de gebieden waarop we het grootste verschil kunnen maken met een geweldig CMS over de hele wereld. En dat zal de komende drie tot vier jaar zo blijven.-Joseph Haden, 33:08

Neem contact op met Josepha Haden Chomphosy:
Josepha Haden Chomphosy is een open source software leider en technoloog. Als CEO van WordPress houdt ze toezicht op de strategische richting van ’s werelds meest gebruikte contentmanagementsysteem (CMS), waarbij 43% van alle websites wereldwijd wordt aangedreven door WordPress. Sinds ze deze rol in 2019 op zich nam, heeft ze haar werk gewijd aan het bouwen van een meer diverse en inclusieve gemeenschap die onderdak biedt aan honderden vrijwilligers over de hele wereld, waardoor het bereik van het platform wordt vergroot en gebruikers in staat worden gesteld om uitzonderlijke digitale ervaringen te creëren. Josepha staat bekend om haar leiderschapskwaliteiten en filosofie, haar passie voor open source software en haar inzet voor het creëren van een eerlijkere en meer inclusieve industrie. Maak contact met haar op LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/josephahaden/

Neem contact op met Loren Baker, oprichter van Search Engine Magazine:
Volg hem op Twitter: https://www.twitter.com/lorenbaker
Maak contact met hem op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker

Relevante berichten