Google SGE gebruikt nu foto’s en reviews van vermeldingen in Google-bedrijfsprofielen

Google SGE gebruikt nu foto’s en reviews van vermeldingen in Google-bedrijfsprofielen post thumbnail image

De nieuwe zoekervaring van Google, die een paar weken geleden is gelanceerd, kan nu Google-bedrijfsprofielgegevens gebruiken om een ​​door AI gegenereerde directe respons te creëren. SGE gebruikt ook gegevens “van beoordelingen, foto’s en bedrijfsprofielinformatie die mensen bij Google hebben ingediend voor meer dan 200 miljoen real-world locaties”, schreef Google.

Hoe het eruit ziet. Hier is een video die laat zien hoe Google beoordelingen en fotogegevens van Google-bedrijfsprofielen verzamelt en deze invoert in een AI-gegenereerde directe reactie in de nieuwe Search Generative Experience. Ik kon het zelfs dupliceren in de Google Business-vermelding van mijn bedrijf. ik heb gevraagd [who is RustyBrick]en biedt foto’s rechtstreeks uit mijn Google-bedrijfsprofielvermelding. De afbeeldingen onder de tekst zijn rechtstreeks afkomstig van de foto’s die ik heb geüpload naar mijn bedrijfsprofiel op Google.

Hier zijn meer voorbeelden die ik op Twitter vond van hoe dit werkt: Ja, ik zie dat SGE Google-recensies en foto’s van bedrijfsprofielen verzamelt. Als je je gaat concentreren op reizen (of lokaal in het algemeen), is het essentieel om de nieuwe SGE-functies uit te proberen die zojuist zijn aangekondigd: pic.twitter.com/TQimETEDRX — Glenn Gabe (@glenngabe) December 2023 14 juni Leuk, die foto @Marie_Haynes (geweldige) SGE-bio is afkomstig van de Google Business-profielpagina van haar bedrijf. pic.twitter.com/Co5yxBGENc – Lily Ray 😏 (@lilyraynyc) 2023 6 juni

Wat Google zei. Google schreef: “We hebben nieuwe mogelijkheden aan SGE toegevoegd voor lokale en reiszoekopdrachten, dus als je gedetailleerde vragen stelt over een plaats of bestemming tijdens het zoeken, zie je een door AI aangedreven momentopname van de meest bruikbare informatie die beschikbaar is – niet alleen van overal op internet, maar ook uit meer dan 200 miljoen beoordelingen, foto’s en informatie over bedrijfsprofielen die mensen hebben ingediend bij Google. plekken in de echte wereld. Met al deze links en bronnen binnen handbereik, kunt u eenvoudig naar relevante sites duiken en de perspectieven van verschillende ontwikkelaars horen. U kunt bijvoorbeeld vragen of een bepaald restaurant voor grote groepen zorgt of voor vegetariërs. Of misschien wil je weten wanneer mensen aanraden om een ​​bepaalde bezienswaardigheid te bezoeken om de drukte te vermijden. Met deze verbeterde SGE-ervaring krijg je nuttige inzichten om je op weg te helpen, zodat je minder tijd hoeft te besteden aan plannen en meer tijd hebt om te genieten van de plannen die je hebt gemaakt.

Waarom kan het ons schelen? Dit geeft u nog een reden, als u dat nog niet heeft gedaan, om ervoor te zorgen dat uw foto’s in uw Google-bedrijfsprofielvermeldingen volledig en van goede kwaliteit zijn en weerspiegelen wat uw (potentiële) klanten willen zien over uw bedrijf en organisatie. Het is ook belangrijk om ervoor te zorgen dat de feedback goed is, want daar kan SGE wat aan hebben. Het laat ook zien dat Google klaar en in staat is om het groeiende aantal gegevensbronnen dat het heeft te gebruiken in zijn SGE AI-gegenereerde snapshots. Het bericht Google SGE gebruikt nu foto’s en recensies van Google-bedrijfsprofielvermeldingen verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten