Hoe u uw productpaginapositie kunt verhogen met een inhouds- en linkkanaal

Hoe u uw productpaginapositie kunt verhogen met een inhouds- en linkkanaal post thumbnail image

Wilt u de rankings voor uw belangrijkste productpagina’s verhogen en ook uw secundaire KPI’s een boost geven? In de hoop uw producten op de eerste pagina van Google te krijgen? 7 juni modereerde een webinar met Cory Collins, Nick Katseanes en Kimberly Brown van Page One Power, die ons een unieke, omni-channel aanpak liet zien. In dat webinar deelden ze innovatieve manieren om linkbuilding en contentcreatie te combineren om sterkere SEO-campagnes te creëren. Hier is een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.

Stappen om een ​​kanaal te maken om de PageRank van producten te promoten

We willen allemaal meer inkomsten uit zoekopdrachten. Maar hoe krijgen we het? Het antwoord is het gebruik van productzoekwoorden en gekwalificeerd verkeer. Dit is het stapsgewijze proces:

Stap 1: Vind bestaande linkmogelijkheden

Als u de kracht van zoeken wilt benutten, moet u uw categoriepagina’s beïnvloeden door middel van linkbuilding.
[Learn where potential backlinks can be found] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Stap 2: Controleer uw inhoud op relevantie, rankings en links

Controleer de zoekwoorden waarop u scoort. Heeft u echt relevante inhoud voor dat zoekwoord en die categorie? Heb je content voor bottom-, middle- en topkanalen? Bekijk bestaande inhoud en vergelijk deze met delen van het kanaal die je misschien hebt gemist. Vul deze hiaten met koppelbare inhoud.

Stap 3: Maak inhoud op middelhoog niveau voor zoekwoorden met een hoog doel

Kies zoekwoorden met een hoog doel die u op natuurlijke wijze helpen bij het maken van inhoud voor deze algemene categorieën:

  • Gebruik gevallen.
  • Vragen en zorgen van klanten.
  • Functies begrijpen.
  • Jargon, termen en definities voor beginners.

Dit helpt u uw autoriteit als aanbieder in het veld op te bouwen en helpt u een go-to-resource te worden voor iedereen die uw gegevens onderzoekt. Een paar categorieën die u wilt vermijden, vooral als u denkt aan zoekinkomsten, zijn:

  • De beste producten.
  • Productrecensies.
  • Vergelijking (mijn product versus concurrent).

[Get access to good content examples] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Stap 4: Maak topkanaalinhoud voor links

Waarom zou een andere site, vooral een gezaghebbende, naar uw pagina willen linken? De echte reden moet verbonden zijn met hun publiek. Het moet waardevol voor ze zijn.
[Discover types of pages that can be created to build top-of-the-funnel content] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Stap 5: Maak links en koppel het kanaal

Koppelingen maken:

  • Een lijst maken van sites die geïnteresseerd zouden moeten zijn in links.
  • Adverteren, adverteren en nog eens adverteren.
  • e-mailen het bijhouden van e-mails, antwoorden en links.
  • Verduidelijking op basis van origineel antwoord.

Vergeet niet alles aan elkaar te knopen
Top-channel content is speciaal ontworpen om een ​​brug te slaan tussen mid-channel en bottom-channel (product) pagina’s. U wilt dat uw bovenste, middelste en onderste kanalen aan elkaar worden gekoppeld.
Hoe u uw productpaginapositie kunt verhogen met een inhouds- en linkkanaalScreenshot van Page One Power, 2023 in juni Uw product-, categorie-, service- of oplossingenpagina moet onderaan de trechter staan. Dit levert je uiteindelijk de klanten op. Vergeet niet om te linken wanneer u een interne link van de ene pagina naar de andere heeft als onderdeel van uw reguliere inhoudsonderhoud.
[Rank higher with a funnel of content & links] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Stap 6: Meet impact, KPI’s en prestaties

Storytelling is van cruciaal belang voor SEO-rapportage omdat het klanten en besluitvormers helpt de impact van uw werk te begrijpen. Het verhaal bestaat uit statistieken die de voortgang laten zien in de richting van toenemende inkomsten:

  • Verbetering van de positie van producttermen (primair doel).
  • Nieuwe ranking voor zoekwoorden met een hoog doel.
  • Organische verkeersgroei.
  • Nieuwe links, relaties en prestaties.

Deze statistieken moeten vervolgens worden gekoppeld aan de bedrijfswaarde met behulp van outputgerichte statistieken:

  • Klikken.
  • internet formulieren.
  • Gekwalificeerde klanten.
  • Conversies/inkomsten.

[Slides] Hoe u uw productpaginapositie kunt verhogen met een inhouds- en linkkanaal

Hier is de presentatie:

Hoe u uw productpaginapositie kunt verbeteren met een inhouds- en linkkanaal van Zoekmachine tijdschrift

Doe mee met het volgende webinar!

Het schrijven van SEO-content verbeteren met AI: kansen en uitdagingen

Sluit u aan bij Connor Carreras, Senior Director of Digital Customer Success bij Conductor, terwijl zij belangrijke inzichten geeft over hoe u AI-gegenereerde inhoud kunt gaan gebruiken om hoger in de SERP’s te scoren. Reserveer mijn stoel Afbeeldingscredits: Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal

Relevante berichten