Google test een nieuwe call-to-action die klanten rechtstreeks naar uw website leidt

Google Merchant Center test een ‘check-out’-optie die u een extra kans kan geven om klanten naar uw site te leiden. Het Google Merchant Center-team heeft een e-mail gestuurd naar brief waarin verkopers op de hoogte werden gesteld van dit proefproject en beschreef het als:

  • “Geef kant-en-klare klanten direct toegang tot je kassa. A. De nieuwe pilot van Google hielp de conversies en verkopen voor deelnemende verkopers te verhogen.

Om de rechtbank te betreden, moet u een formulier invullen. Zodra de proefperiode is gestart, wordt bij gratis productvermeldingen een call-to-action ‘uitchecken’ weergegeven naast de link ‘Bezoek site’.

Waarom we erom geven: Deze nieuwe functie kan helpen een vlottere winkelervaring voor klanten te creëren en meer verkeer naar merkwebsites te leiden.

Hoe werkt het? Om deel te nemen aan de gratis proefverificatie van vermeldingen, logt u in op het Merchant Center, klikt u op Instellingen en voegt u een link naar de bestemmingspagina toe waar u wilt dat kopers naartoe worden geleid. U heeft de mogelijkheid om één dynamische URL-template voor het hele merk toe te voegen, of ze kunnen een unieke checkout-link toevoegen voor elk afzonderlijk feedproduct.

Een URL-sjabloon instellen: Adverteerders moeten ervoor zorgen dat de URL-template die ze willen gebruiken, locatieparameters voor productgegevens bevat om de product-ID en eventuele andere parameters te specificeren. Dit is om ervoor te zorgen dat klanten naar de juiste afrekenpagina worden geleid. Momenteel kan Google maximaal vijf parameters in een URL-template ondersteunen. Essentiële vereisten voor Google placeholder-instellingen:

  • ID kaart – Het ID-attribuut dat aan de aanbieding is gekoppeld. Dit wordt gewijzigd in [id] kenmerk dat is opgegeven in de aanbiedingsfeed.

Vereisten voor optionele Google placeholder-parameters:

  • Maat – Maatkenmerk gekoppeld aan de aanbieding. Dit wordt gewijzigd in [size] kenmerk dat is opgegeven in de aanbiedingsfeed.
  • Kleur – Het kleurattribuut dat aan de aanbieding is gekoppeld. Dit wordt gewijzigd in [color] kenmerk dat is opgegeven in de aanbiedingsfeed.

Ontvang de dagelijkse nieuwsbriefzoekopdracht die marketeers vertrouwen. Aan het verwerken … Even wachten, a.u.b. INSCHRIJVEN Zie voorwaarden. functie getCookie(cname) { let name = cname + “=”; laat decodedCookie = decodeURIComponent(document.cookie); laat ca = gedecodeerdCookie.split(‘;’); voor(laat i = 0; i[i]; terwijl (c.charAt(0) == ‘ ‘) { c = c.substring(1); } if (c.indexOf(naam) == 0) { return c.substring(naam.lengte, c.lengte); } } opbrengst “”; } document.getElementById(‘munchkinCookieInline’).waarde = getCookie(‘_mkto_trk’);

Wat zei Google? De zoekmachine moedigt adverteerders aan ervoor te zorgen dat klanten die door Google naar hun site worden verwezen, de best mogelijke gebruikerservaring krijgen. Hoewel dit niet verplicht is, raadt Google u aan het volgende te overwegen:

  • Ondersteunt een naadloze overgang naar het afrekenen met aankoopstromen voor klanten die rechtstreeks van Google komen.
  • Communiceer duidelijk zodat klanten gemakkelijk kunnen verifiëren van wie ze kopen, wat ze kopen en hoeveel het hen gaat kosten.

Het bericht dat Google een nieuwe call-to-action test die klanten rechtstreeks naar uw website leidt, verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten