Reddit introduceert nieuwe advertentieproducten om conversies te stimuleren

Reddit introduceert nieuwe advertentieproducten om conversies te stimuleren post thumbnail image

Reddit heeft vandaag twee nieuwe advertentieproducten gelanceerd: contextuele zoekwoordtargeting en productadvertenties. De nieuwe functies zijn geïntroduceerd om adverteerders te helpen meer waardevolle klanten te bereiken en de Reddit Ads Manager-tool te vereenvoudigen.

Waarom kan het ons schelen? Adverteerders zullen hun doelgroep makkelijker en preciezer kunnen bereiken, wat resulteert in hogere conversies.

Wat is er nieuw? Met de nieuwe advertentieproducten van Reddit kunnen merken beter in contact komen met consumenten die al in de onderzoeksmodus zijn met de intentie om een ​​aankoop te doen. Dit zijn:

Contexttargeting op basis van trefwoorden. Met deze nieuwe functie kunt u gebruikers in actieve Reddit-gesprekken bereiken door specifieke zoekwoorden te selecteren waarmee u hun merk kunt associëren. U kunt zoekwoorden ook koppelen aan creatieve advertentieteksten om hun relevantie te vergroten. Aangezien Reddit-threads vaak groenblijvende informatiebronnen worden, biedt contextuele zoekwoordtargeting ook langetermijnadvertentiemogelijkheden.

Productadvertenties. Met deze nieuwe advertentie-indeling kunt u gebruikers targeten die al aan het winkelen zijn. Het toont informatie zoals productbeschrijvingen en prijzen (in lokale valuta). Productadvertenties bevatten ook call-to-action-knoppen die gebruikers naar de productpagina van het merk leiden. U kunt ook snel en eenvoudig rechtstreeks vanuit bestaande directory’s advertenties maken zonder dat u extra bronnen nodig heeft. Als u tegelijkertijd advertentiecampagnes uitvoert op platforms van concurrenten, kunt u eenvoudig dezelfde mappen importeren in Reddit Ads Manager.

Hoe productadvertenties eruit zien. Hier is een voorbeeld van een Reddit-productadvertentie:

Ontvang de dagelijkse nieuwsbriefzoekopdracht die marketeers vertrouwen. Aan het verwerken … Even wachten, a.u.b. INSCHRIJVEN Zie voorwaarden. functie getCookie(cname) { let name = cname + “=”; laat decodedCookie = decodeURIComponent(document.cookie); laat ca = gedecodeerdCookie.split(‘;’); voor(laat i = 0; i[i]; terwijl (c.charAt(0) == ‘ ‘) { c = c.substring(1); } if (c.indexOf(naam) == 0) { return c.substring(naam.lengte, c.lengte); } } opbrengst “”; } document.getElementById(‘munchkinCookieInline’).waarde = getCookie(‘_mkto_trk’);

Wat zei reddit? Harold Klaje, Chief Revenue Officer van Reddit, vertelde Search Engine Land:

  • “Deze updates zullen de zoek- en ontdekkingservaring voor zowel merken als onze gebruikers verbeteren door gebruik te maken van onze unieke waarde als hub voor krachtige gesprekken.”
  • “Onze visie voor deze volgende fase van advertentieaanbod is om merken te helpen mensen te helpen weloverwogen beslissingen te nemen, antwoorden op vragen te vinden en de producten te ontdekken waar ze om geven, terwijl adverteerders in staat worden gesteld om in contact te komen met nieuwe en waardevolle nieuwe doelgroepen.” voegde Klaje eraan toe.

Interessante statistieken:

  • Redditors kopen 2x meer categorieën dan andere online klanten.
  • Redditors geven 2,5x meer uit per aankoop.
  • Redditors spreken meer dan 56% vaker positief over een merk online.
  • Redditors hebben 46% meer kans om een ​​merk te vertrouwen dat op Reddit adverteert.

Reddit-bericht: Investeren in wat Reddit uniek maakt: introductie van contextuele zoekwoordtargeting en productadvertenties. Het bericht Reddit lanceert nieuwe advertentieproducten om conversies te stimuleren verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten