Hoe u begint met het optimaliseren van offline conversies met Google Ads. [Webinar]

Klaar om te onderzoeken hoe u uw bestaande inkomstenstromen kunt verbeteren? Wilt u uw offline conversiestrategie verbeteren, maar weet u niet waar u moet beginnen? De eerste stap om uw inkomstenpotentieel te vergroten, is door uw Google Ads-account op te schalen:

  1. Verander campagnes om te optimaliseren voor offline activiteiten in plaats van te focussen op online activiteiten.
  2. Conversieklik bijhouden.
  3. Optimaliseren op basis van daadwerkelijke omzet.
  4. De Google Click Identifier (GCLID) gebruiken en begrijpen hoe belangrijk deze is voor offline Google Ads-optimalisatie.

Naast Google Ads kunt u overwegen de volgende hulpprogramma’s toe te voegen:

  • CRM.
  • Zapier.
  • BelRail.
  • En andere GCLID-trackingtelefoonsystemen.

Als u uw strategie naar een hoger niveau wilt tillen en de best mogelijke ROI wilt behalen, kan dit komende webinar uw bedrijf veranderen. Registreer nu. We behandelen de basisprincipes van offline conversieoptimalisatie in Google Ads en laten u zien hoe u andere volgsystemen kunt integreren om uw campagneprestaties te verbeteren. Sluit je aan bij Michael Scott, marketingstrateeg voor betaalde advertenties bij Manticore Marketing, terwijl hij tips en inzichten deelt om je te helpen focussen op offline activiteiten zoals telefoongesprekken en verkopen. Je verlaat deze sessie goed uitgerust om offline conversies effectiever te optimaliseren en je energie te richten op activiteiten die echt resultaat opleveren. Mis de kans niet! Meld u nu aan en begin met het optimaliseren van uw accounts voor succes.

Relevante berichten