Microsoft Advertising werkt zijn cross-device attributiemodel bij

Microsoft Advertising staat op het punt een nieuw cross-device attributiemodel uit te brengen.

Wat Microsoft zegt. Nieuws over de conversie-attributie-update werd aangekondigd in Microsoft’s Product Update Summary van juni:

  • “Met het nieuwe attributiemodel voor verschillende apparaten kunt u de conversietrajecten van uw klanten op verschillende apparaten en sessies beter volgen en correleren. Als een gebruiker bijvoorbeeld op een advertentie op een laptop klikt maar een conversie uitvoert op een telefoon, schrijven we die conversie nu toe aan de oorspronkelijke advertentieklik op een laptop.

Waarom kan het ons schelen? Microsoft zei dat u mogelijk een lichte toename in conversies ziet in uw prestatierapporten. Dus let op je verslagen. Als je een toename in conversies ziet, kan dit de reden zijn.

wanneer De update wordt later deze maand uitgebracht.

Geen andere wijzigingen. Deze update voor toewijzing van meerdere apparaten bevat geen nieuwe functies of instellingen. Het bericht Microsoft Advertising werkt zijn cross-device attributiemodel bij verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten