Google Analytics 4 Audience Builder krijgt zes nieuwe dimensies en statistieken

In de nieuwe Google Analytics 4 Audience Builder heeft Google zes nieuwe dimensies en statistieken toegevoegd. Deze statistieken zouden u moeten helpen uw websitestatistieken en -doelen beter bij te houden met de Audience Builder.

Nieuwe statistieken en dimensies. Google Analytics 4 Audience Builder bevat vijf nieuwe functies:

  • Land
  • Handmatige term (UTM-term)
  • Informatie over mobiele apparaten
  • Een minuut
  • Nieuw versus terugkerend

Nieuwe statistieken die zijn toegevoegd aan de Audience Builder in Google Analytics 4 zijn onder andere:

  • Sessie duur

Waarom kan het ons schelen? Nu we de deadline naderen voor Universal Analytics 3 om te stoppen met het verzamelen van gegevens en voor Google Analytics 4 om deze te vervangen, zien we dat Google steeds meer GA4-functies blijft leveren. De deadline is nog maar een paar weken verwijderd. Het bericht Google Analytics 4 Audience Builder krijgt zes nieuwe facetten en statistieken verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten