Leer hoe u uw merk effectief kunt communiceren
In de wereld van SEO, zoekmarketing en contentmarketing wordt het duidelijk dat een goed begrip van de behoeften, wensen en levensstijl van uw klant van cruciaal belang is om een unieke persoonlijkheid en een uniek verhaal voor uw merk te creëren. Ryan Kutscher, creatieve kracht en oprichter van CIRCUS MAXIMUS, vergezelde me bij SEJShow om te praten over hoe zijn team boeiende merkverhalen creëert. We bespraken hun gebruik van Ikigai, een diep Japans concept dat ‘de reden van bestaan’ betekent. Dit concept is een geweldig hulpmiddel in hun verhalenarsenaal en biedt een nieuw perspectief dat diepte en doel in hun verhalen injecteert. In deze aflevering krijgen we waardevolle inzichten in hoe Ikigai kan worden gebruikt om meer betekenisvolle, impactvolle verhalen te creëren, en uiteindelijk een rijke laag authenticiteit aan je merkverhaal toe te voegen.
We doen een stap terug om merken mondiger te maken over welk verhaal ze proberen te vertellen. En bedenk dan hoe ze het toepassen op het klanttraject, niet op tactieken, die tegenwoordig alleen maar exploderen. —Ryan Kutcher, 04:38
Soms denk je als ondernemer of manager dat het hele bedrijf een missie krijgt, en dat wat je hebt gezegd de missie van de persoon is. Dus een van de dingen die op de werkvloer ontbreken, en dus wat er de laatste 20 tot 30 jaar op de werkvloer ontbreekt, is een doel. Waar word je ’s ochtends wakker van? —Lauren Baker, 07:22
[00:00] “Over Ryan.”
[02:43] – Hoe ze gedenkwaardige merkverhalen en personages creëren
[08:50] – Hoe de missie en passie van een persoon ontstaan.
[11:57] – Voorbeeld van Mark Kuba.
[16:05] – Hoe te beginnen met de stem van de klant.
[17:48] – Hoe verdienen bedrijven passie en mission statement?
[19:39] – Voorbeeld van Uber & Lyft.
[24:46] – Voorbeeld van In & Out Burger.
[28:36] – Merken Ryan werkte aan Ikigai-targeting.
[32:11] – Luisteraars kunnen het ikiga-concept op andere manieren gebruiken.
[34:56] – Waarom zijn video’s belangrijk?
Genoemde bronnen:
Circus Maximus – https://www.circusmaximus.com/
De eerste vraag die we stellen is waarom? Waarom doet jouw merk wat het doet? Wat is het doel van het merk? Dat antwoord is niet om geld te verdienen of de omzet met een kwart te verhogen. Dit is geen zakelijk doel. Dit is een menselijke missie. Als iedereen die vragen op dezelfde manier kan beantwoorden, of in ieder geval begrijpt hoe het merk die vragen wil beantwoorden, gaan ze aan de slag met dat idee of verhaal, waardoor ze hun werk beter kunnen doen en hopelijk hun verhaal beter kunnen vertellen. een verhaal vertellen. Er is een interne rol om deze vragen te beantwoorden en dit gedeelde verhaal te hebben, en er is een externe rol. Het begint dus met een doel. —Ryan Kutcher, 05:32
Mensen zoals Mark Cuban, die succesvolle ondernemers zijn, begrijpen dat je begint met een missie en daar vervolgens een bedrijf omheen bouwt. Je begint niet met een bedrijf en bouwt dan achterstevoren een missie op. En als je een duidelijk omschreven missie hebt, komen de mensen die je nodig hebt om dat bedrijf op te bouwen naar je toe omdat de missie hen aantrekt. En sommige van die mensen zijn klanten. Dat is dus de kracht van de missie. –Ryan Kutscher 13:32 Abonneer u voor meer van dit soort inhoud op ons YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
Neem contact op met Ryan Kutscher:
Ryan Kutscher staat aan het roer van Circus Maximus, een innovatief bureau dat het reclamelandschap verandert. Met behulp van een uniek model dat merk, inhoud en media combineert, heeft Ryan, oprichter en CEO, merken naar wereldwijde platforms gebracht door samen te werken met industriereuzen en opkomende startups. Naast zijn leidende rol wordt Ryan erkend voor zijn creatieve benadering van het leven. Hij ondersteunt het ondernemerschap in zijn team en moedigt hen aan om creativiteit in hun dagelijks leven door te voeren. En tussendoor geniet hij van het gezelschap van zijn Australian Shepherd stier. Maak verbinding met Ryan op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/ryan-kutscher-a282605/
Neem contact op met Loren Baker, oprichter van Search Engine Magazine:
Volg hem op Twitter: https://www.twitter.com/lorenbaker
Maak contact met hem op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker