In de huidige competitieve omgeving ligt de sleutel tot klantenwerving in gepersonaliseerde en buitengewone ervaringen. First-party data is een essentieel onderdeel van deze reis. Door diep te graven in patronen, gedragingen en transactievoorkeuren van klanten, kunnen merken waardevolle inzichten verkrijgen. Deze inzichten kunnen, wanneer ze effectief worden gebruikt, de klantervaring transformeren. In een tijdperk waarin elk merk moeite heeft om de aandacht van de klant te trekken en loyaliteit op te bouwen, onthult dit webinar de weg naar echt buitengewone CX. Kom meer te weten door u aan te melden en deel te nemen aan “Your Customer Data Blueprint to Stay Ahead of the Competition”, gepresenteerd door Redpoint Global. Klik hier voor meer Search Engine Land-webinars. Het bericht Customer Data Plan om de concurrentie voor te blijven verscheen eerst op Search Engine Land.
Een klantgegevensplan om de concurrentie voor te blijven
Relevante berichten
Er is mogelijk een probleem met Google Merchant Center dat advertenties niet valideertEr is mogelijk een probleem met Google Merchant Center dat advertenties niet valideert
Google onderzoekt een probleem met Merchant Center waardoor sommige adverteerders mogelijk het bericht ‘Systemen omzeilen’ in hun advertenties te zien krijgen. Wat is er gaande. De storing werd voor het
Google Ads test een gouden badge van goedkeuringGoogle Ads test een gouden badge van goedkeuring
Nee, je ogen bedriegen je niet. Het is geen Twitter. Het is Google en ze testen een nieuwe gouden badge van goedkeuring. De badge werd opgemerkt door Alex Kubica, die
Hoe u de grote update van Google overleeft en de beste resultaten behaaltHoe u de grote update van Google overleeft en de beste resultaten behaalt
Google-updates komen en gaan. En soms betalen websites een prijs. Wanneer dit gebeurt, kan het moeilijk zijn om uw rankings en verkeer te zien dalen, maar er is niets mis