Google wijzigt zijn shopping-advertentiebeleid om de transparantie te vergroten

Google heeft het Beleidscentrum voor Shopping-advertenties en het Beleidscentrum voor gratis vermeldingen geüpdatet om de transparantie voor adverteerders en verkopers te vergroten. Deze updates bieden meer duidelijkheid over hoe Google zijn beleid implementeert.

Wat is er nieuw. Google heeft de indelingsvereisten voor YouTube Shopping-advertenties en Discovery-productadvertenties verduidelijkt om retailers te helpen begrijpen waarom hun advertenties mogelijk niet presteren en hoe ze eventuele problemen kunnen oplossen.

Politiek. U kunt het Google Shopping-beleidscentrum voor advertenties en het beleid voor gratis vermeldingen hier bekijken om beter te begrijpen hoe het beleid wordt gehandhaafd.

Waarom kan het ons schelen? Deze updates zijn belangrijk voor adverteerders om de beleidshandhaving beter te begrijpen en hun advertentiestrategieën te optimaliseren voor een hoger rendement op investering (ROI). Het bericht Google wijzigt beleid voor Shopping-advertenties om transparantie te vergroten verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten