Locatiezichtbaarheidsindex: hoe u kunt slagen in zoek-, reputatie- en socialemediamarketing

Het lijdt geen twijfel dat lokale marketing steeds competitiever wordt. Om de concurrentie voor te blijven en contact te houden met lokale klanten, vooral als je een nationaal merk bent, helpt het om een ​​meer holistische benadering van marketing te integreren in zoeken, sociale media en reputatiebeheer. Tegenwoordig wordt zelfs van lokale merken verwacht dat ze lokale informatie online verstrekken over SERP’s en transactietools om acquisitie te vergemakkelijken. Dus hoe blijf je bij met de lokale marketingstandaarden? Hoe kunt u de zichtbaarheid van uw merk vergroten en gemiste omzetkansen voorkomen? Neem deel aan ons komende webinar met Damian Rollinson, Director of Market Insights bij SOCi, terwijl we ingaan op hun nieuwste Local Visibility Index (LVI) benchmarkrapport en de diepgaande inzichten delen die u nodig hebt om uw lokale marketingstrategie te onderbouwen. LVI gebruikt ongeveer 100 statistieken om de digitale marketingprestaties van duizenden winkels, kantoren en dienstverleners te meten, en het onderzoek van dit jaar heeft de reikwijdte van het rapport aanzienlijk uitgebreid, met reacties van bijna 600 bedrijven in ongeveer 40 branches. U ontdekt een aantal krachtige prestatie-indicatoren die specifiek zijn voor uw branche en leert hoe een slechte zichtbaarheid u uiteindelijk kan kosten.
Belangrijkste punten van dit webinar:

  • Welke factoren bepalen het succes in zoek-, reputatie- en socialmediamarketing voor merken op meerdere locaties.
  • 40 branchebenchmarks voor alle binnenlandse B2C-handel.
  • De kosten van 2,4 miljard dollar van slechte zichtbaarheid en de oorzaken van dat verlies.

Registreer nu. Aan het einde van de presentatie kun je Rollinson je meest prangende vragen stellen in een live Q&A-sessie. Meld u nu aan en begin de zeer competitieve lokale marketingarena te regeren.

Relevante berichten