Met Google Ads kunt u campagnes bouwen met behulp van gespreks-AI

Met Google Ads kunt u campagnes bouwen met behulp van gespreks-AI post thumbnail image
Met een unieke nieuwe tool – chat – kunt u Google Ads-campagnes maken. Met behulp van Google AI zal een nieuwe interface gebruikers helpen campagnes rechtstreeks in de online editor op te zetten in een conversatie-indeling, kondigde Google vandaag aan op Google Marketing Live 2023. Het beste deel: het is optioneel, optioneel. Chatten of niet is aan jou en je accounts. Hoe het werkt Om aan de slag te gaan, kunnen gebruikers eenvoudig reageren op een prompt om hun gewenste bestemmingspagina op te geven. Google AI genereert dit voor de campagne:
  • Trefwoorden.
  • Krantenkoppen.
  • Beschrijvingen.
  • Afbeeldingen.
  • Eigendom.
Het proces is niet volledig geautomatiseerd. Gebruikers kunnen nog steeds alle aanbiedingen bewerken voordat ze wereldwijd worden gepubliceerd. Google Ads heeft al AI en machine learning gebruikt om de campagne te ondersteunen. Deze interface is echter een meer geïntegreerde ervaring. In de demo’s geeft de AI van Google Ads aan dat het een bepaald aantal zoekwoorden/koppen/beschrijvingen of andere items heeft gegenereerd om te beoordelen en geeft naast het gesprek hints voor eenvoudige bewerking. Gebruikers kunnen de Google Ads AI ook vragen om meer specifieke informatie over deze items te verstrekken. Een call-to-action voor een schoonheidsmerk kan bijvoorbeeld een verzoek om een ​​anti-verouderingsexemplaar bevatten: Waarom kan het ons schelen? Adverteerders over de hele wereld zouden dit nieuws moeten vieren vanwege de fundamentele samenwerkingservaring die het met zich meebrengt bij het maken van campagnes. Deze tool helpt adverteerders om ideeën te bedenken, tijd te besparen en sneller te creëren in plaats van het hele proces te automatiseren. Het bericht Met Google Ads kunt u campagnes bouwen met behulp van gespreks-AI verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten