PPC-conversie-optimalisatie: beloften nakomen van advertentie tot bestemmingspagina [Podcast]

Verhoog uw ROI met bruikbare inzichten om het klik- en conversieproces te stroomlijnen

Op zoek naar geweldige tips voor het optimaliseren van de PPC-conversieratio? Navah Hopkins, PPC-expert en SEJ-bijdrager, gaat met me mee op SEJShow, waar we de kunst en wetenschap verkennen van het omzetten van advertentieklikken in waardevolle conversies. Ze duikt in de kritieke reis van advertentie naar pitching en deelt strategieën en technieken om u te helpen uw advertentiebelofte waar te maken. Of je nu een doorgewinterde pro of een beginner bent, deze podcastaflevering is een must-have voor iedereen die zijn conversiepercentages naar nieuwe hoogten wil tillen. Navah Hopkins is een evangelist voor Optmyzr. Ze is een veteraan in de digitale marketingindustrie en begon in 2008 en 2012 te werken in SEO. overgestapt op PPC. in 2019 ze werd de oprichter van de Paid Search Association, een groep die zich toelegt op het versterken van de volgende generatie PPC-professionals en die dient als een hulpmiddel voor alle beoefenaars om te leren en te delen met de gemeenschap.
Bestemmingspagina-ervaring is nu een belangrijk onderdeel van de kwaliteitsscore, een belangrijk onderdeel van de advertentierangschikking die van invloed is op uw kosten per klik, in ieder geval voor Google- en Microsoft PPC-campagnes. Interessant is dat de beleving van de bestemmingspagina uit twee delen bestaat: ten eerste, hoe goed de bestemmingspagina de belofte nakomt die u in de advertentie hebt gedaan, en dat heeft betrekking op de zoekwoorden waarop u zich richt of de doelgroepen waarop u zich richt. . Het volgende deel is een beetje technisch, dus misschien moet je samenwerken met je SEO-vrienden of een tool gebruiken die een aantal van deze dingen bevat. Kan een advertentiebot een bestemmingspagina crawlen om een ​​kwaliteitsscore te genereren? Zullen de pop-ups links, rechts en in het midden verschijnen? Gaat u modules hebben die niet noodzakelijkerwijs werken? Er is dus een technische component en dan is er een inhoudelijke component. En wat ik denk dat veel PPC’s misschien moeten onthouden, is de technische component. —Navah Hopkins, 04:47 uur

Ik heb altijd gedacht dat het gebruik van SEO of gewone webpagina’s een enorme afleiding is voor PPC-campagnes. Meestal weet iemand bij PPC-campagnes waar ze naartoe gaan. Je wilt ze in dat kanaal houden en de call-to-action volgen om ervoor te zorgen dat ze dat kopen. Met PPC lijkt het er echter op dat je iemand tot een call-to-action kunt drijven. Terwijl SEO, doen we precies het tegenovergestelde. We weven dit web van afleidingen om te laten zien dat het autoriteit is, er zijn recensies, er zijn veelgestelde vragen, er is een schema en al het andere, zoals op alle gebieden, interfaces en navigatie. —Lauren Baker, 10:07 uur
Als we een samengestelde ervaring willen, moeten we weten hoe we ja moeten zeggen. Want dat is nog een ding: hoe ziet die ervaring eruit? En we kunnen praten over hoe het eruit ziet om cookies te accepteren op de landingspagina. Een ander belangrijk ding om te overwegen is dat als u ervoor kiest om nee te zeggen tegen tracking, wat een geldige optie is, u alleen ongepaste advertenties kunt verwachten. -Navah Hopkins, 18.00 uur
[00:00] – Over Nava.
[03:35] – Wat is ervaring met bestemmingspagina’s en hoe beïnvloedt dit de algehele PPC-prestaties?
[12:52] – Hoe belangrijk is de compatibiliteit van bestemmingspagina’s voor in-app-browsers?
[19:32] – Wat is erger: boze kliks of verlaten winkelwagentjes?
[24:02] – Statistieken van de bestemmingspagina.
[27:45] – Wat is Prestatie Max?
[32:23] – AI-mogelijkheden.
[35:43] – Tips voor het beheren van meerdere campagnes en pagina’s.

Genoemde bronnen:
Maximale prestaties: https://support.google.com/google-ads/answer/10724817?hl=lt
Google IO: https://io.google/2023/
Interessant is dat als u de meeste vertoningen op YouTube ziet terwijl anderen het grootste deel van uw budget krijgen, de kans groot is dat u niet genoeg budget heeft voor zoekbewerkingen. Wat nog belangrijker is, is dat uw bestemmingspagina’s waarschijnlijk worden aangeboden aan mensen die niet zo belangrijk zijn. Zorg er dus voor dat u enkele websites van uw concurrenten opneemt als publiekssignaal bij het maken van uw P-max-campagnes. -Nava Hopkins, 31-17
Een van de dingen die ik elke gebruiker zou willen aanraden om na te denken, is of je de ervaring wilt hebben om door New York te lopen en overal billboards te zien. Of je wilt ervaren: “Ik ging naar de pop-upwinkel waar ik naar op zoek was en ik heb een zeer samengestelde winkelervaring speciaal voor mij.” Het is het absoluut niet waard, maar onthoud dat adverteerders en SEO’s alleen toegang hebben tot de gegevens die we hebben afgesproken te verstrekken. U moet deze gegevens dus delen om enige hoop te hebben op een goede match voor uw bestemmingspagina’s. —Navah Hopkins, 14:34 uur

Ik denk dat dit nieuwe visuele tijdperk opwindend en opwindend is, maar het is een van die gebieden waarop het een goed moment is om snel af te breken en de game te testen met video, afbeeldingen, advertenties en inhoud. Ontdek hoe u uw bestemmingspagina’s kunt aanpassen om hiervan te profiteren. Want als u landingspagina’s van technische bronnen op dezelfde manier behandelt als visuals, moet u waarschijnlijk verschillende opties toevoegen om verbinding te maken met uw gebruiker.-Navah Hopkins om 11:53 uur Abonneer u voor meer van dit soort inhoud op ons YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
Neem contact op met Nava Hopkins:
Maak kennis met Navah Hopkins, Optmyzr-evangelist. Met meer dan tien jaar ervaring in digitale marketing kent ze de ins en outs van SEO en PPC als haar broekzak. Bij Navah draait alles om het delen van kennis en het verspreiden van de liefde voor betaald zoeken. Ze levert regelmatig bijdragen aan SEJ, SEMrush en WordStream. Ze is ook een veelgevraagd spreker en deelt haar wijsheid met publiek over de hele wereld. Navah houdt zelfs zoveel van PPC dat ze de oprichter is van de Paid Search Association. Samen met haar collega’s zet ze zich in voor het opleiden van de volgende generatie PPC-professionals en het creëren van een gemeenschap van samenwerking en leren. Maak verbinding met Navah op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/navahhopkins/
Volg haar op Twitter: https://twitter.com/navahf
Neem contact op met Loren Baker, oprichter van Search Engine Magazine:
Volg hem op Twitter: https://www.twitter.com/lorenbaker
Maak contact met hem op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker

Relevante berichten