Het is zo duidelijk als u wilt dat uw gegevens zijn – het is tijd om een 360-hoekbeeld van uw klant te krijgen. U wilt hun reis en ervaring verbeteren en hun privacy beschermen. Dus waar gaan we heen vanaf hier? Bij het bepalen van een oplossing moeten marketeers eerst hun pijnpunten identificeren, een coherente datastrategie ontwikkelen en vervolgens beslissen over de juiste technologie. Meld u aan voor Data Down the Drain? CDP voegt waarde toe aan onderbenutte activa”, presenteerde BlueConic. Klik hier voor meer Search Engine Land-webinars. Het bericht Laat de toekomst van uw gegevens niet over aan marketeers verscheen eerst op Search Engine Land.
Laat uw gegevens niet in handen van toekomstige leveranciers
Relevante berichten
Google Bard voegt actuele citaten en kortere samenvattingen toe aan de antwoordenGoogle Bard voegt actuele citaten en kortere samenvattingen toe aan de antwoorden
Google Bard heeft klassieke en meer authentieke citaten toegevoegd aan de gegeven antwoorden en kan een betere samenvatting geven. We hebben deze tweaks en verbeteringen nog niet gezien, maar Jack
Maak kennis met het statusdashboard van Google ZoekenMaak kennis met het statusdashboard van Google Zoeken
in 2022 woensdag 14 dec Het nadert 2023 we willen een andere tool introduceren waarmee het publiek inzicht krijgt in de laatste status van de systemen die van invloed zijn
Meer dan een miljoen mensen hebben zich aangemeld om de nieuwe AI-aangedreven Bing uit te proberen.Meer dan een miljoen mensen hebben zich aangemeld om de nieuwe AI-aangedreven Bing uit te proberen.
Yusuf Mehdi, corporate vice president en consumer marketing office van Microsoft, kondigde gisteravond aan dat binnen 48 uur meer dan een miljoen mensen op de wachtlijst stonden voor de nieuwe