Amazon is van plan generatieve AI toe te voegen aan zijn zoekervaring

Amazon neemt mensen aan om generatieve AI onderdeel te maken van het zoeken naar producten.

Details van de baan. Amazon is op zoek naar veelbelovend software-engineering- en zoekmarketingtalent om zoeken opnieuw uit te vinden en een naadloze ervaring voor zijn e-commerce te creëren. ruilplatform. Volgens de Amazon-lijst:

  • “Dit zal een eenmalige zoektransformatie zijn.”

Amazon’s heruitvinding van zoeken. Amazon wil ook “een nieuw AI-initiatief creëren om de manier waarop we zoeken opnieuw te ontwerpen en opnieuw uit te vinden met behulp van geavanceerde deep learning-technieken op schaal”, aldus de functieomschrijving, zoals gerapporteerd door Bloomberg.

Waarom kan het ons schelen? Amazon is een belangrijke productzoekmachine. Dit betekent dat merken, marketeers en verkopers wijzigingen in de productzoekfunctie van Amazon in de gaten moeten houden, aangezien de wijzigingen een aanzienlijke invloed kunnen hebben op het ontdekken en kopen van producten.

Wat Amazon zegt. Amazon-woordvoerster Keri Bertolino weigerde met Bloomberg te praten, maar schreef in een e-mail: “We investeren zwaar in generatieve AI in al onze bedrijven.” Dit is waar. We hebben onlangs gerapporteerd over hoe Amazon AI-tools bouwt om video’s en afbeeldingen voor adverteerders te genereren. Het bericht dat Amazon plannen heeft om generatieve AI toe te voegen aan zijn zoekervaring, verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten