Gegevens maken een verschil: de eerste aflevering door Cynthia Ramsaran

Gegevens maken een verschil: de eerste aflevering door Cynthia Ramsaran post thumbnail image
Wat hebben speciaalbier, maaltijdbezorging en B2B-inkopers met elkaar gemeen? De roep om meer personalisatie voor jongere, meer digitale shoppers. Deze onderwerpen komen aan bod in één aflevering van The MarTech Podcast: Data Makes the Difference. Gesponsord door: Kim Davis, hoofdredacteur van MarTech, en Chris Garza, Dun & Bradstreet’s regionale vice-president van buitendienst en interne verkoop, bespreken hoe de reis van de koper de afgelopen jaren ingrijpend is veranderd, waardoor marketeers/verkopers worden gedwongen om klanten op nieuwe manieren te bereiken. Data zullen de sleutel tot succes zijn in deze nieuwe realiteit. Word lid van de podcast om erachter te komen:
  • Verkoop- en marketingteams gedijen goed in dit veranderende landschap
  • Data spelen een belangrijke rol bij het ontwikkelen van strategieën om potentiële klanten te bereiken
  • Waar gaat de reis van de koper naar toe en welke invloed heeft dit op u?

Gast

Chris Garza

Chris Garza is een ervaren verkoopleider met meer dan 12 jaar succesvol leidinggeven aan op B2B gerichte verkoopteams door middel van transformatie en groei. Zijn ervaring met het leiden van binnenlandse, middelgrote en zakelijke verkoopteams geeft hem een ​​breed perspectief op wat er nodig is om succesvol te zijn in de binnenlandse verkoop, samen met een goed begrip van hoe pijplijnen en relaties met onze grootste, strategische klanten kunnen worden opgebouwd. Garza bracht de afgelopen 15 jaar door bij Dun & Bradstreet, waar hij verschillende leidinggevende salesfuncties vervulde. Hij leidt momenteel de new business salesorganisatie van Dun & Bradstreet met een focus op de Field en Inside Sales-kanalen van D&B.

Moderator

Kim Davis

Kim Davis is de redactiedirecteur van MarTech. Davis, geboren in Londen maar al meer dan twee decennia een New Yorker, begon tien jaar geleden met het schrijven van bedrijfssoftware. Zijn expertise omvat SaaS voor bedrijven, digitale op advertenties gebaseerde stadsplanning en de toepassing van SaaS, digitaal en data in de marketingruimte. Voordat hij in de technologiejournalistiek werkte, was Davis associate editor bij The Local: East Village, een hyperlokale nieuwssite van de New York Times, en werkte hij eerder als academisch redacteur en muziekjournalist.

Sponsor

Dun & Bradstreet, een toonaangevende wereldwijde leverancier van gegevens en analyses voor zakelijke beslissingen, stelt bedrijven over de hele wereld in staat hun bedrijfsprestaties te verbeteren. De datacloud van Dun & Bradstreet stuurt beslissingen en levert inzichten die klanten in staat stellen hun omzet te verhogen, kosten te verlagen, risico’s te verminderen en hun bedrijf te transformeren. Sinds 1841 bedrijven van elke omvang vertrouwen op Dun & Bradstreet om hen te helpen risico’s te beheersen en kansen te ontdekken. Ga voor meer informatie over Dun & Bradstreet naar www.dnb.com. Het bericht Data Makes a Difference: Episode One verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten