Meta-adverteerders krijgen binnenkort toegang tot generatieve AI-tools

Meta-adverteerders krijgen binnenkort toegang tot generatieve AI-tools post thumbnail image
Meta heeft AI Sandbox geïntroduceerd, dat generatieve AI naar zijn adverteerders zal brengen. Meta brengt drie nieuwe generatie AI-functies. Geselecteerde meta-adverteerders kunnen nu tekstvariaties maken, afbeeldingen van calls-to-action genereren en afbeeldingsformaten aanpassen, allemaal met als uiteindelijk doel advertenties aantrekkelijker te maken. Tekstvariatie. Voer gewoon uw advertentietekst in en Meta zal verschillende varianten van advertentieteksten voorstellen om te testen. U kunt klikken en beslissen of de suggesties “Niet geweldig” of “Ziet er goed uit” zijn. Hoe het eruit ziet: Achtergrond generatie. U kunt tekstprompts gebruiken om het uiterlijk of de gewenste stijl voor uw achtergrond te beschrijven. Hiermee kunt u verschillende afbeeldingen testen en hun effect op de prestaties controleren. Beeldblootstelling. Met deze tool kun je je middelen aanpassen aan de verschillende formaten van Facebook- en Instagram-oppervlakken (bijvoorbeeld verhalen, scrolls). Waarom kan het ons schelen? Deze generatieve AI-tools kunnen de prestaties van uw Facebook-advertentie verbeteren en u tijd besparen. Zoals met elke tool, zal het echter belangrijk zijn om de resultaten te testen en te monitoren, aangezien we allemaal weten dat het genereren van AI verre van perfect is. Meer toegang in juli. Deze nieuwe generatieve AI-functies zijn alleen beschikbaar voor een kleine groep adverteerders. Dat zal veranderen in juli, toen Meta zei dat het de toegang tot meer adverteerders zou uitbreiden. Het bericht Meta-adverteerders krijgen binnenkort toegang tot generatieve AI-tools verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten