Interactie tussen organisch en betaald Google zoeken

Interactie tussen organisch en betaald Google zoeken post thumbnail image

Google domineert het marktaandeel van zoekmachines, dus het is geen verrassing dat elk bedrijf zoveel mogelijk op de pagina’s met zoekresultaten van zoekmachines wil verschijnen. Kleine en middelgrote bedrijven hebben echter een goed doordachte strategie nodig om te kunnen concurreren met grotere bedrijven. Door zowel SEO als PPC te targeten, kunt u uw zichtbaarheid in zoekresultaten maximaliseren en het speelveld een beetje gelijker maken. Hoewel veel marketeers begrijpen dat CSO en PVR beter samenwerken, is de relatie tussen organisch en betaald zoeken complex en kan dit aanzienlijke gevolgen hebben voor uw succes in de SERP’s. Deze whitepaper van Semify biedt praktische inzichten over hoe u in beide categorieën kunt winnen door de relatie tussen SEO en PPC te onderzoeken. Het bespreekt hoe organische zoekresultaten de prestaties van advertentiekliks beïnvloeden en hoe u PPC-succes kunt gebruiken om uw SEO-strategie te informeren. Bezoek het Digital Marketing Depot en download Haal het meeste uit uw marketing: de interactie tussen organische en betaalde Google-zoekopdrachten en leer hoe u in beide categorieën kunt winnen. Het bericht Interactie tussen organische en betaalde Google-zoekopdrachten verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten