Customer Data Platforms (CDP’s) zijn er om te blijven en zijn een onmisbaar onderdeel van de Martech-stack geworden. Uit het nieuwste rapport van MarTech Intelligence, Customer Data Platforms: A Marketer’s Guide, bleek dat de belangstelling voor CDP’s vorig jaar met 32% toenam. Veel respondenten noemden CDP een technologie-investering met hoge prioriteit. Volgens Forrester zegt echter bijna 90% van de marketeers dat hun CDP’s niet aan hun behoeften voldoen. Dus waar gaan we heen vanaf hier? Aanmelden voor deelname aan Data Down the Drain? CDP voegt waarde toe aan onderbenutte activa”, presenteerde BlueConic. Klik hier voor meer Search Engine Land-webinars. Het bericht CDP voorkomt dat uw gegevens lekken verscheen eerst op Search Engine Land.
CDP voorkomt dat uw gegevens in de put terechtkomen
Relevante berichten
De kracht van klantfeedback: een complete gids voor bureausDe kracht van klantfeedback: een complete gids voor bureaus
In de huidige competitieve omgeving moeten marketingbureaus voortdurend zoeken naar innovatieve manieren om uitzonderlijke waarde aan hun klanten te leveren. Slimme bureaus begrijpen de cruciale rol die online reputatie en
Google Analytics 4 Audience Builder krijgt een updateGoogle Analytics 4 Audience Builder krijgt een update
Google Analytics 4 (GA4) heeft aanzienlijke verbeteringen aangebracht aan de Audience Builder. Nieuwe dimensies en statistieken toegevoegd, verbeterde alternatieven voor het manipuleren van de gebeurteniswaarde en het aantal gebeurtenissen, en
Het Google Local Maps-pakket verdwijnt uit de zoekresultatenHet Google Local Maps-pakket verdwijnt uit de zoekresultaten
Het Google Local Pack, de kaartresultaten die je vaak op Google ziet verschijnen in zoekresultaten, lijkt te zijn verdwenen. Ik denk dat dit een bug is, maar momenteel kan niemand