3 eenvoudige Google Ads-tips die uw verkoop onmiddellijk zullen verhogen

3 eenvoudige Google Ads-tips die uw verkoop onmiddellijk zullen verhogen post thumbnail image

Wilt u het rendement op advertentie-uitgaven maximaliseren en het aantal conversies voor uw bedrijf verhogen? Wilt u een aanzienlijke toename van uw Google Ads-winst zien? Soms kunnen kleine verbeteringen een groot verschil maken. Leer in drie eenvoudige stappen hoe u uw strategie kunt aanpassen en het maximale uit uw Google Ads-campagnes kunt halen. 26 april organiseerde een webinar met Corey Zieman, CEO/Senior Strategist bij Guaranteed PPC. Zieman deelde drie krachtige veranderingen die je meteen kunt doorvoeren. Hier is een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.

e-mailen verhandelen van PPC-verbeteringen

80% van de prestaties van winkelcampagnes hangt af van uw afbeelding en de prijs die op dat product wordt weergegeven. Door deze verbeteringen te volgen, kunt u uw winst verdrievoudigen of uw kosten verlagen.

Tip 1: Probeer productafbeeldingen op Google Shopping

Ga naar Google Shopping en ontdek hoe andere producten waarmee u concurreert eruit zien voor uw zoekwoorden. Ontdek dan hoe u uw productafbeeldingen kunt laten opvallen zonder foto’s te maken.
[See examples] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Wijziging 2: Testprijs in uw feed

Het verlagen van de prijs kan uw klikfrequentie verdubbelen omdat mensen vaak op de goedkoopste aanbieding klikken. Als u uw prijs met $ 2- $ 3 verlaagt, als de marge flexibel is, verdubbelt u uw klikfrequentie, waardoor u ongeveer 50% korting per klik krijgt. Je verdient 3 keer meer geld:

  • Verdubbelt de zichtbaarheid.
  • Click-to-conversion rates kunnen tot wel 25% beter zijn.

Tip 3: Wijzig de eindcijfers van de prijs

Als u de eindcijfers van het bod wijzigt in 7 of 9, kunt u meer klikken en conversies genereren. Waarom? Omdat consumenten psychologisch getraind zijn om te letten op getallen die eindigen op oneven getallen, namelijk het getal 7.
[Discover the impact of changing the ending digits] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Nationale en regionale aanbieder van PPC-tweaks

U kunt deze wijzigingen toepassen op landelijk opererende verkooptrainingen of productontwerpers. Als u zich in deze markt bevindt, hangt 75% van uw prestaties af van de zoekwoorden die u kiest en de taal die u in uw advertenties gebruikt.

Tip 1: Gebruik zoekwoorden voor kopers

Door de zoekwoorden te gebruiken die gebruikers invoeren bij het doorzoeken van uw advertenties, kunt u ongeveer 2x of meer klikken en 300% of meer winst genereren met dezelfde mogelijkheden. Schrijf unieke advertenties voor het zoekwoord van elke koper.
[See examples] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Tip 2: Gebruik zoekwoorden in de koppen van uw bestemmingspagina

Met zoekwoorden op uw bestemmingspagina’s kunt u tot 40% of meer conversies genereren met hetzelfde verkeer dat u via advertenties ontvangt.

Tip 3: Gebruik plaatsing in uw advertenties en bestemmingspagina

De staat of stad van gebruikers in advertenties en bestemmingspagina’s kan u helpen om ongeveer 60% goedkopere leadkosten te krijgen voor hetzelfde verkeer dat u koopt.
[Discover why this works] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Lokale PPC-verbeteringen

Deze wijzigingen zijn van toepassing op lokale fysieke winkels. 85% van uw resultaten in Google Ads zijn gebaseerd op het zoekwoord dat u kiest en de bestemmingspagina die u maakt.

Tip 1: gebruik productzoekwoorden om uw resultaten te wijzigen

85% van de klanten komt uit één type zoekwoord. Uw kans om meer marktaandeel in uw regio te verwerven, is dus een kans om nieuwe kopers voor de lange termijn aan te trekken wanneer ze op zoek zijn naar individuele items die u verkoopt.
[Learn more] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Tip 2: Gebruik plaatsing in uw advertenties

Terwijl mensen online naar producten zoeken, kunt u klanten naar uw winkel lokken als u het product nu of veel eerder kunt kopen. Dit resulteert in een 100% hogere CTR in vergelijking met concurrenten.
[See an example] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Wijziging 3: Creëer een hybride bestemmingspaginastrategie

Net als voorheen wilt u de directe aard van winkelen persoonlijk laten zien in plaats van online te wachten. In dit geval wilt u lokale hints opnemen op uw bestemmingspagina. Hier is een voorbeeld:
3 eenvoudige Google Ads-tips die uw verkoop onmiddellijk zullen verhogenAfbeelding gemaakt door Guaranteed PPC, 2023. in april
[See conversion stats] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Lokale service PPC-verbeteringen

Artsenpraktijken, massagesalons, tattooshops en andere dienstverlenende bedrijven kunnen deze PPC-wijzigingen gebruiken. 75% van uw prestaties komt van uw zoekwoordgebruik en het ontwerp van uw bestemmingspagina.

Tip 1: Zet zoekwoorden in uw advertenties

Door gebruikers toe te staan ​​uw advertenties met zoekwoorden in zoekmachines in te voeren, kunt u met dezelfde opties minstens 2x meer klikken en 200% of meer winst genereren.
[Find out how many keywords you need] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Wijziging 2: voeg locatie toe aan advertenties

Als u uw bedrijfslocatie in uw advertenties opneemt, kunt u minimaal 2x de klikfrequenties krijgen die u al heeft.

Wijziging 3: Optimaliseer de lay-out van de bestemmingspagina

Er zijn drie belangrijke dingen die potentiële klanten willen weten bij het zoeken:

  1. Kan uw bedrijf aan uw behoeften voldoen?
  2. Behandel jij hun gebied?
  3. Kunnen ze je vertrouwen?

Zorg ervoor dat deze antwoorden op de landingspagina staan.
[See the anatomy of a good landing page] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

Lokale Home Service PPC-tips

Voor dit type bedrijf hangt 90% van de Google Ads-prestaties af van de advertentietekst en het ontwerp van de bestemmingspagina dat u gebruikt.

Tip 1: Neem zoekwoorden op in uw advertenties om uw ROI te verdubbelen

Door de zoekwoorden te gebruiken die gebruikers invoeren bij het zoeken naar uw advertenties, kunt u ongeveer 2x meer klikken en 200% of meer winst genereren voor dezelfde kansen.

Wijziging 2: voeg locatie toe aan advertenties

Als u de locatie van uw bedrijf in uw advertenties opneemt, kunt u de klikfrequentie met minstens twee keer verhogen dan u al heeft.

Tip 3: Optimaliseer je landingspagina

De juiste bestemmingspagina geeft drie dingen weer die de gebruiker moet weten om binnen 5 seconden of minder te kunnen reageren.

Hoeveel laat je op tafel liggen?

Het grote Google Ads-bedrijf begon klein en herinvesteerde hun winst in het algoritme om in de loop der jaren meer rendement te behalen. Als uw concurrenten het kunnen, kunt u het ook. Begin klein als het moet.
[Instantly boost sales with these Google Ad tweaks] Direct toegang tot het webinar op aanvraag →

[Slides] 3 eenvoudige Google Ads-tips die uw verkoop onmiddellijk zullen verhogen

Hier is de presentatie:

3 eenvoudige Google Ads-tips die uw omzet direct verhogen.pdf van Zoekmachine tijdschrift

Doe mee met het volgende webinar!

3 stappen voor het creëren van een winnende holistische zoekstrategie

Meld u nu aan en ontdek hoe de integratie van betaalde en organische kanalen uw algehele zoekprestaties en uw bedrijfsresultaten kan verbeteren. Reserveer mijn stoel Afbeeldingscredits: Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal

Relevante berichten