Roku streaming-samenwerking en 5 andere Microsoft Ads-updates in mei

Microsoft heeft zojuist zes nieuwe updates aangekondigd die gericht zijn op tools en functies waarmee adverteerders campagnes kunnen verbeteren en de prestaties kunnen verbeteren. Laten we erin duiken.

Roku. De samenwerking tussen Roku TV-uitzendingsadvertenties, Microsoft Audience Ads en Bing betaald en organisch zoeken is nu aan de gang. Voor adverteerders die geïnteresseerd zijn in het gebruik van de nieuwe multi-channel marketingbenadering, download de white paper voor meer informatie.

Vereenvoudig videobeheer voor advertentiecampagnes met een activabibliotheek. Gaat u videoadvertenties gebruiken? Microsoft Ads Asset Library host nu video-items, waardoor video-uploads en campagnebeheer worden vereenvoudigd. U kunt video’s rechtstreeks uploaden naar de itembibliotheek vanuit lokale bestanden of URL-links en filters toepassen zoals itemtype en videoduur. Het is tijd om uw advertentiecampagnes op te vrolijken met boeiende, dynamische video-inhoud.

Eenvoudige installatie voor Smart Campaign-accountconversies op meerdere platforms. In de komende weken krijgen Microsoft Advertising Smart Campaigns-accounts die gebruikmaken van de platformonafhankelijke functie toegang tot conversietargeting zonder code. In plaats van handmatig codefragmenten aan websites toe te voegen, kunt u eenvoudig de juiste knoppen selecteren en het bijhouden van conversies binnen enkele minuten inschakelen. Om deze functie te activeren, vinkt u het vakje Microsoft Clarity inschakelen aan tijdens het instellen van doelen. Het biedt ook toegang tot de gratis inzichten van Microsoft Clarity, waarmee gebruikers het gebruikersgedrag na een klik en betrokkenheid op bestemmingspagina’s kunnen begrijpen met sessie-opnames, snapshot-heatmaps en een analysedashboard.

Geschiedenis van conversiewijzigingen op campagneniveau. In de komende weken wordt het rapport met de wijzigingsgeschiedenis geüpdatet om conversies op campagneniveau op te nemen, de bekendheid van eventuele wijzigingen te vergroten en gebruikers te helpen bij het oplossen van problemen. Het toevoegen en verwijderen van doelen op campagneniveau aan campagnes is zichtbaar.

Ondersteuning voor winkelcampagnes in het Engels is uitgebreid naar 52 nieuwe markten. De mogelijkheid om Engels toe te voegen bij het maken van een productfeed in het Merchant Center is uitgebreid naar 52 nieuwe markten. Klanten die winkelcampagnes in deze regio’s uitvoeren, kunnen nu meer interesse van klanten voor hun producten wekken.

Uitstel van verbeterde CPC-migratie voor Microsoft Audience Network. De eerder aangekondigde migratie van alle doelgroepadvertenties met handmatige kosten per klik (CPC) naar verbeterde CPC (PMC) is uitgesteld en de nieuwe overgangsdatum zal op een later tijdstip worden bekendgemaakt. Adverteerders die eMUP op het Microsoft Audience Network gebruikten, ondervonden een verlaging van 18% in kosten per acquisitie (CPA) en een verlaging van 7,5% in CPC. Om de prestaties van Microsoft Audience Network te verbeteren, wordt aanbevolen om eMUP te proberen.

Graaf dieper. Zie berichten op de Microsoft Advertising-blog.

Waarom kan het ons schelen? Samenwerking tussen Microsoft en Roku, vereenvoudigd videobeheer in de activabibliotheek en conversiedoelen zonder code in Smart Campaigns vereenvoudigen het advertentieproces, wat resulteert in verbeterde prestaties en efficiëntie. Bovendien zorgt uitgebreide ondersteuning voor talen voor winkelcampagnes voor meer klantbetrokkenheid in nieuwe markten, en het succes van Microsoft Store Ads toont het potentieel aan om merkbekendheid, voorkeur en betrokkenheid te vergroten. Met deze prestaties kunnen adverteerders hun marketingstrategieën optimaliseren en de algehele campagneprestaties verbeteren. Het bericht Roku streaming collaboration en 5 andere mei Microsoft Ads-updates verschenen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten