Het Forrester Total Economic Impact-onderzoek laat een verhoogde effectiviteit van BlueConic-marketeers zien

Het Forrester Total Economic Impact-onderzoek laat een verhoogde effectiviteit van BlueConic-marketeers zien post thumbnail image

Om de werkelijke ROI van een klantgegevensplatform te evalueren, moet u begrijpen hoe de technologie belangrijke bedrijfsstatistieken verbetert en meer efficiëntie mogelijk maakt.

Daarom heeft BlueConic Forrester Consulting de opdracht gegeven om de totale economische impact ervan uit te voeren™ studie die zowel de winstgevendheid als de operationele efficiëntie evalueert die met BlueConic kunnen worden bereikt.

4 mei gastsprekers Forrester Joe Stanhope, VP, Principal Analyst, en Julia Fadzeyeza, Principal Consultant, voegen zich bij BlueConic CMO Patrick Reynolds om de huidige trends in de CDP-markt te verkennen en de onderzoeksresultaten van TEI te bespreken, inclusief hoe BlueConic klanten heeft geholpen om :

  • Bespaar tot 90% tijd op segmentatie, klantreizen en rapportagetaken
  • Na een stijging van 5,4 miljoen Winst in USD dankzij verbeterde conversieratio’s, nieuwe inkomsten uit datastromen en groei van strategische partnerschappen
  • Snellere, betere besluitvorming en ondersteuning voor toekomstige groei

Forrester TEI-onderzoek: Hoe BlueConic-klanten de bedrijfskosten tot 90% verlagen, bespaarde tijd donderdag 4 mei 11:00 uur ET | 17:00 CEST Als je er niet live bij kunt zijn, schrijf je dan toch in om de opnamelink te ontvangen. Het bericht Forrester Total Economic Impact Study onthult grotere effectiviteit van marketeers verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten