Pinterest en Amazon werken samen voor een meerjarig advertentiepartnerschap

Pinterest heeft zojuist een groot advertentiepartnerschap met Amazon aangekondigd.

Hoe het werkt Wanneer Pinterest-gebruikers een Amazon-advertentie tegenkomen, worden ze naar de website van Amazon geleid om hun aankoop te voltooien.

Tijdlijn. Amazon’s advertentie-integratie zal verschillende kwartalen in de maak zijn, zonder concrete informatie over advertentieplaatsing of kortetermijninkomstenprognoses. Pinterest verwacht pas volgend jaar een significante impact op de inkomsten. Door de meerjarige samenwerking wordt Amazon de eerste externe advertentiepartner voor Pinterest, volgens een blogpost die is gepubliceerd naast het winstrapport van het bedrijf over het eerste kwartaal.

Blijf weg van ontwikkelaarstools en kijk rond. Sommige van de onlangs gelanceerde op ontwikkelaars gerichte initiatieven werden teruggeschroefd in het licht van tegenvallende omzetcijfers voor Pinterest in het afgelopen kwartaal. Samenwerken met Amazon kan consumenten een vlottere winkelervaring bieden, omdat de meeste Amazon-klanten hun betalingsgegevens al hebben, waardoor ze sneller kunnen afrekenen.

Wat Pinterest zegt. In een blogpost zei Pinterest: “Deze samenwerking zal een aanvulling vormen op de bestaande grote merken en meer alomvattendheid, winkelopties en een best-in-class winkelervaring voor consumenten bieden, evenals betere prestaties voor merken en adverteerders. ”zei Pinterest-CEO Bill Ready. “Dit is in lijn met ons doel om elke pincode shopbaar te maken, zodat we zoveel mogelijk gebruikers kunnen helpen hun dromen waar te maken.”

Graaf dieper. Lees meer over de samenwerking op het Pinterest-blog.

Waarom kan het ons schelen? Deze nieuwe mogelijkheid is een unieke manier om een ​​zeer betrokken publiek met sterke commerciële doelen te bereiken. Samenwerking kan zorgen voor een naadloze winkelervaring door consumenten effectiever te verbinden van inspiratie tot actie. Door gebruik te maken van de robuuste advertentiemogelijkheden van Amazon en het grote gebruikersbestand van Pinterest, kunnen adverteerders hogere conversieratio’s en een hoger rendement op advertentie-uitgaven behalen, waardoor hun merk succesvol wordt gepositioneerd in een dynamische digitale omgeving. Het bericht Pinterest en Amazon werken samen voor een meerjarig advertentiepartnerschap verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten