Een nieuwe update van het Google-beleid voor gevaarlijke producten of services

in 2023 Juli. Google Ads updatet zijn beleid inzake gevaarlijke producten en services om advertenties op te nemen voor producten die een dreigend, bewezen en onopgelost risico op overlijden of ernstig lichamelijk letsel inhouden, met name als ze hebben geleid tot meldingen aan consumenten of terugroepingen van producten. Deze beleidsupdate wordt van kracht op 3 juli.

Overtredingen. Accounts die dit beleid schenden, worden niet onmiddellijk opgeschort zonder voorafgaande kennisgeving. In plaats daarvan wordt er ten minste zeven dagen voorafgaand aan de schorsing van een account bericht gegeven.

Wat moeten we doen. Adverteerders worden aangemoedigd deze beleidsupdate door te nemen om te bepalen of een van uw advertenties binnen het bereik van dit beleid valt. Zo ja, verwijder dan de relevante advertenties uiterlijk in 2023. 3 juli

Waarom kan het ons schelen? Door proactief alle advertenties die onder dit beleid vallen te beoordelen en te verwijderen, kunnen adverteerders hun online aanwezigheid behouden, hun merkreputatie beschermen en hun doelgroep effectief blijven bereiken. Het bericht Nieuwe update van Google’s beleid inzake gevaarlijke producten of services verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten