Volgens gegevens van Semrush en Ranger Ranger, in 2022 in april De review-update zorgde voor meer volatiliteit in de zoekresultaten van Google dan eerdere versies van de update, waaronder de vorige in 2023. Februari. bijwerken van productrecensies.
Over Google anno 2023 in april beoordelingen bijwerken. Google heeft de 2023 uitgebracht in april review-update die op 12 april is uitgerold. rond 12 uur E.T. Deze update is in 13 dagen uitgebracht en eindigde in 2023. 25 april Dit was de zevende recensie-update en de eerste update van Google die zich richtte op meer dan alleen productrecensies. Ja, deze versie ging verder dan eerdere updates van Google Productreviews om beoordelingen te beoordelen voor elk onderwerp dat kan worden bekeken, waaronder:
Diensten en zaken.
Bestemmingen.
Media (bijv. games, films).
Google heeft de naam van zijn “productrecensiesysteem” gewijzigd in “recensiesysteem” en de taal in verschillende delen van zijn begeleidingsdocumentatie over productrecensies gewijzigd om nu van toepassing te zijn op alle soorten recensies.
Dat laten dataproviders anno 2023 zien in april de update was belangrijker
Semrush. Semrush-gegevens toonden dat in 2022 aan in april de review-update was vluchtiger dan de vorige review-update, 2023. Februari. “Al met al een vergelijking van de basislijn met de verlengingsperioden, 2023 in april de review-update was iets volatieler dan in 2023. Februari. Hier zijn drie van de sensoren van Semrush die de volatiliteit laten zien die het de afgelopen weken heeft gevolgd. U kunt zien dat de meeste volatiliteit in de laatste week van de update zat.
Deze grafiek toont de verticale uitsplitsing in vergelijking met 2023 in april en 2023 Februari.:
Als je kijkt naar de volatiliteitspiek, dan zie je dat februari boven de hoogste piek uitkwam die we in 2023 zagen. in april
Semrush liet ook zien dat er meer URL’s in de top tien resultaten stonden dan voor de update in februari. was 20+:
Rang rang. Ranger Ranger liet een soortgelijk verhaal zien als 2022. in april de review-update was vluchtiger dan de vorige review-update, 2023. Februari. “Hoewel de update op 12 april werd uitgebracht, rapporteerde de ratingrisico-index aanzienlijke schommelingen op 20 april, met een piek op 25 april. Deze analyse is gebaseerd op 25 april. fluctuaties,” vertelde Darrell Mordecai van Rank Ranger me. Dit is wat de Rank Ranger Rating Risk Index de afgelopen weken heeft laten zien. Nogmaals, het grootste deel van deze volatiliteit was tijdens de laatste week van de update. Nog steeds volatiliteit vandaag, twee dagen na de update.
Hier is een grafiek waarin de twee vorige updates en de update van 2023 worden vergeleken. in april update is volatieler dan 2023. Februari. “De update van april had een veel grotere impact dan februari. Dit kan worden verklaard door het feit dat in april de update is uitgebreid om alle beoordelingen op te nemen, niet alleen productrecensies, “voegde Mordecai toe.
Bovendien vertoonden de top 3, top 5 en top 10 Google-zoekresultaten een significante toename in de volatiliteit van de top 5 resultaten in vergelijking met de vorige update. De top 3 was ook volatieler, maar niet de top 10.
Per branche of niche kunt u zien welke branches volatieler zijn geweest door deze uit te splitsen in top 3, top 5 en top 10 resultaten.
gemeenschap. Tijdens de eerste week van de update was het gebabbel van de SEO-community vrij beperkt en laag in vergelijking met andere updates. Het was in de tweede week van de update voordat Google aankondigde deze te beëindigen. Om een lang verhaal kort te maken, de SEO-gemeenschap gonsde van deze update en zag pieken in volatiliteit die door deze twee toolkits werden gerapporteerd.
Meer over 2023 in april recensies bijwerken
Updates van eerdere productrecensies. Dit is de zevende release van de eerder bekende productreview-update, en nu is de review-update uitgebracht op 12 april. rond 12 uur E.T. De eerste update van productreviews is in 2021 gelanceerd. op 8 april werd de tweede gelanceerd in 2021. op 1 december werd de derde uitgebracht in 2022. op 23 maart werd de vierde vrijgegeven om 0222. op 27 juli en de vijfde werd uitgebracht in 2022. op 20 september en de zesde wordt uitgebracht in 2023. 21 februari
Het bijgewerkte advies van Google. Hier is een bijgewerkt advies van Google met betrekking tot deze update:
Evalueer vanuit het perspectief van de gebruiker.
Laat zien dat je weet wat je reviewt – Laat zien dat je een expert bent.
Bied bewijs zoals video, audio of andere verwijzingen naar uw ervaring met wat u recenseert om uw ervaring te ondersteunen en de authenticiteit van uw recensie te versterken.
Deel kwantitatieve metingen van hoe iets presteert in verschillende prestatiecategorieën.
Leg uit wat iets onderscheidt van de concurrentie.
Vermeld soortgelijke dingen om te overwegen, of leg uit wat in bepaalde gevallen of omstandigheden het beste zou kunnen zijn.
Bespreek op basis van je eerste onderzoek de voor- en nadelen van iets.
Beschrijf hoe het product is veranderd ten opzichte van eerdere modellen of releases om het te verbeteren, problemen op te lossen of gebruikers anderszins te helpen bij het nemen van een aankoopbeslissing.
Concentreer u op belangrijke beslissingsfactoren op basis van uw ervaring of kennis (een autobeoordeling kan bijvoorbeeld brandstofverbruik en veiligheid als belangrijkste beslissingsfactoren identificeren en de prestaties op die gebieden evalueren).
Beschrijf belangrijke productontwerpkeuzes en hun impact op consumenten dan de fabrikant zegt.
Voeg links toe naar andere nuttige bronnen (van jezelf of van andere websites) om de lezer te helpen een beslissing te nemen.
Overweeg om links naar meerdere leveranciers op te nemen, zodat de lezer kan kopen bij een handelaar naar keuze.
Wanneer u iets aanbeveelt als het beste in het algemeen of het beste voor een bepaald doel, geef dan aan waarom u denkt dat het het beste is door direct ondersteunend bewijs te leveren.
Zorg ervoor dat uw gerangschikte vermeldingen voldoende nuttige inhoud bevatten om op zichzelf te staan, zelfs als u ervoor kiest om afzonderlijke diepgaande beoordelingen te schrijven.
Waarom kan het ons schelen? Als uw site generieke recensie-inhoud bevat, wilt u uw posities controleren om te zien of u bent beïnvloed. Is uw organische Google-verkeer verbeterd, afgenomen of gelijk gebleven? Op de lange termijn wilt u ervoor zorgen dat u veel meer informatie en aandacht besteedt aan uw recensie-inhoud. Maak het uniek om op te vallen tussen de concurrentie op internet. Dit geeft aan dat veel sites aanzienlijke veranderingen in uw ranglijst hebben ondergaan, en als u dat ook heeft gedaan, bent u niet de enige. in 2023 in april De review-update van Google was vluchtiger dan eerdere productreview-updates, waarbij dataproviders zeiden dat Search Engine Land op de eerste plaats kwam.
Van alle functies die beschikbaar zijn in Google Ads, heb ik een paar favorieten. En sitelink-bronnen – voorheen bekend als sitelink-extensies – staan bovenaan mijn lijst. Waarom? Omdat ze zo
AMP is een HTML-framework dat voor desktop geoptimaliseerde websites helpt om supersnelle mobiele versies van webpagina’s te leveren. AMP is een creatie van Google waarvan wordt beweerd dat het pagina’s
Vandaag zijn tijdens Google I/O voor het eerst verschillende verbeteringen aan de zoekfunctie geïntroduceerd. Twee belangrijke updates voor zoeken zijn de integratie van de Perspective-functie en de toepassing van generatieve