Nu meting en attributie veranderen, onderzoeken veel adverteerders de effectiviteit van hun advertentieplaatsingen en kijken ze kritisch naar de betrouwbaarheid van de systemen die ze gebruiken om hun marketinginspanningen correct te meten. Sluit u aan bij branche-experts Bhanu Bhardwaj, Media and Data Science Leader bij Meta, Bryan Karas, CEO van Playbook Media, en Yehonathan Barnea, VP Customer Success bij Pecan AI terwijl ze bespreken hoe AI klantpotentieel en campagneprestaties ontsluit. Meld u vandaag nog aan voor Van klikken naar conversies: betere prestaties met marketing-AI, gepresenteerd door Pecan. Klik hier voor meer Search Engine Land-webinars. Het bericht Van klikken naar conversies: prestaties verbeteren met marketing-AI verscheen eerst op Search Engine Land.
Van klikken naar conversies: verhoog de prestaties met marketing-AI
Relevante berichten
Google geeft antwoord op hoe u uw Discover-verkeer terug kunt krijgen nadat het is opgedroogdGoogle geeft antwoord op hoe u uw Discover-verkeer terug kunt krijgen nadat het is opgedroogd
Google-medewerker Martin Splitts in 2023. Juli. In de sessie Kantooruren de vraag beantwoord wat te doen als het verkeer vanuit Google Discover opdroogt. Martin biedt snel inzicht in waar Google
Google verbetert Discovery-advertenties: verhoogt betrokkenheid en conversiesGoogle verbetert Discovery-advertenties: verhoogt betrokkenheid en conversies
Google rolt updates uit voor Discovery-advertenties om merken te helpen uitblinken op de meest aantrekkelijke advertentieplekken op het platform. Aangezien consumenten steeds vaker aankopen doen via meerdere online contactpunten, gebruikt
3 manieren om uw omzet te verhogen met ZeroBounce e-mail Postkantoor3 manieren om uw omzet te verhogen met ZeroBounce e-mail Postkantoor
Het is een van de meest populaire marketing- en verkoopkanalen, maar e-mail mail is niet zo gemakkelijk te gebruiken als het lijkt. Om e-mail te converteren e-mails, er is meer