Google actualiseert websitenamen in zoekresultaten na vele klachten

Google actualiseert websitenamen in zoekresultaten na vele klachten post thumbnail image
Google heeft een patch uitgebracht om enkele ongepaste of onverwachte keuzes van sitenamen die in de zoekresultaten van Google verschijnen, aan te pakken. Dit komt dagen nadat Google een webformulier had gepubliceerd waarin gebruikers om feedback werd gevraagd over onnauwkeurige, ongepaste of onjuiste sitenamen, zoals we eerder deze week meldden. We herinneren u eraan dat Google een paar maanden geleden websitenamen opnam in desktop en vorig jaar in mobiel zoeken. Vraag. Google kan soms de door u opgegeven sitenaam overschrijven en vervangen door wat volgens Google de sitenaam zou moeten zijn. Bijvoorbeeld wanneer het nodig was om te zoeken [salesforce]Google wees op een kloof tussen ‘verkoop’ en ‘macht’, terwijl de CMO van Salesforce het ‘zeer schadelijk voor ons merk’ noemde. Correctie. Google Search Liaison Officer Danny Sullivan plaatste een update op de ondersteuningsformulieren van Google en zei dat er een oplossing naar buiten is gebracht die enkele van de problemen verhelpt. Hij schreef: “We hebben onlangs een wijziging doorgevoerd die enkele van de hier en op ons formulier beschreven gevallen lijkt te hebben geholpen (en waarschijnlijk enkele andere die niet zijn gemeld). “Het kan enige tijd duren voordat deze wijziging is ingevuld, zodat interne pagina’s ook de bijgewerkte sites weergeven”, voegde Sullivan toe. Dit loste het probleem in Salesforce op, zoals u kunt zien in de volgende schermafbeelding: Niet voor iedereen ingesteld. Dit loste echter niet alle problemen op die door alle gebruikers werden gemeld. Glenn Gabe deelde enkele voorbeelden van sitenamen op Twitter die niet door deze patch werden opgelost. Hier zijn drie voorbeelden van problemen met sitenamen die niet zijn opgelost door de wijzigingen die Google gisteren heeft aangekondigd. Het ergste is de DNN-software die “Weight Loss Forum” zegt. Anderen hebben het gewoon bij het verkeerde eind, en één veroorzaakt juridische problemen”, schreef hij: Beheer van sitenamen. Google legde in oktober uit dat Google Zoeken een aantal methoden gebruikt om de naam van een website voor een zoekresultaat te bepalen. Maar als u wilt, kunt u gestructureerde gegevens op uw startpagina gebruiken om Google te vertellen wat de titel van uw site zou moeten zijn. Google heeft specifieke documentatie over deze nieuwe sitenaamstructuurgegevens. Favicon-update. Google raadde ook aan om de directorydocumentatie te bekijken voor de nieuwste best practices. Google stelt nu ook voor om een ​​pictogram aan te bieden dat minimaal 48 pixels breed is en voldoet aan de bestaande favicon-richtlijnen. Advertenties. Dit wordt ook weergegeven in Google-zoekadvertenties op desktops, dus de grootte van de titel van de site, de bladwijzerpictogrammen en het advertentielabel zullen prominenter aanwezig zijn in mobiel zoeken. In oktober lanceerde Google zelfs het Sponsor-label voor mobiel zoeken, en vandaag voor desktop, vanaf 2020. maand januari. officieel het label “Advertenties” vervangen. Waarom kan het ons schelen? Wanneer Google de naam van uw website krijgt, kan dit niet alleen frustrerend en onprofessioneel zijn, maar het kan voor sommige bedrijven ook verwarring en juridische problemen veroorzaken. Het is goed dat Google feedback over problemen verzamelt en eraan werkt om de meeste, zo niet alle, gemelde problemen op te lossen. Het bericht Google werkt websitenamen bij in zoekresultaten na veel klachten verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten