Yelp introduceert 3 nieuwe functies die de gebruikerservaring transformeren en de betrokkenheid vergroten

Yelp introduceert 3 nieuwe functies die de gebruikerservaring transformeren en de betrokkenheid vergroten post thumbnail image
Yelp introduceert 3 nieuwe functies die de gebruikerservaring zullen verbeteren en bedrijven meer manieren zullen bieden om in contact te komen met hun klanten. Deze nieuwe functies omvatten:
  • Gegarandeerd Yelp. Tevredenheid Gegarandeerd gemoedsrust voor consumenten die offertes aanvragen bij thuisserviceprofessionals.
  • Een geavanceerde zoekervaring aangedreven door kunstmatige intelligentie (AI) en grote taalmodellen (LLM) om gebruikers te helpen de perfecte bedrijven voor hun behoeften te ontdekken en ermee in contact te komen.
  • Door boeiende video’s, interactieve thema’s en nieuwe reacties op recensies toe te voegen, wordt de bijdrage van Yelp nog aantrekkelijker.
Gegarandeerd Yelp. Biedt stressvrij inhuren van professionals in de thuiszorg. Om deze problemen aan te pakken en een veiligere ervaring te garanderen, is Yelp Guaranteed een tevredenheidsgarantieprogramma dat gebruikers tot $ 2.500 teruggeeft als er iets misgaat met een project. Door deel te nemen aan het Yelp Guaranteed-programma tonen bedrijven hun toewijding aan het leveren van kwaliteitsservice en het voldoen aan de behoeften van klanten. Een Yelp Gegarandeerd-badge op hun bedrijfspagina laat potentiële klanten zien dat ze erop kunnen vertrouwen dat het bedrijf zijn beloften nakomt. Hoe het werkt Na het inhuren van het juiste bedrijf via Yelp’s functie Offerte aanvragen, worden gebruikers automatisch ingeschreven in het programma. Hierdoor kunnen ze een claim indienen als ze moeite hebben om het probleem rechtstreeks met het bedrijf op te lossen, of het nu gaat om ontevredenheid over het geleverde werk, materiële schade in verband met het project of het bedrijf dat niet komt opdagen voor vooruitbetaald werk. . Beschikbaarheid. Yelp Gegarandeerd is momenteel beschikbaar voor in aanmerking komende adverteerders met een voorstelverzoek, onder voorbehoud van verschillende kwalificerende factoren. Yelp Guaranteed is beschikbaar in San Francisco, New York, Chicago, Seattle en Washington. Het behandelt enkele van de meest gevraagde categorieën voor thuisservice op Yelp, zoals verhuizers, loodgieters, HVAC, aannemers, tuinarchitecten, elektriciens en meer. In deze steden kunnen gebruikers gemakkelijk bedrijven vinden die door Yelp op iOS worden ondersteund door het Yelp Gegarandeerd zoekfilter toe te passen of door te zoeken naar bedrijfspagina’s die in aanmerking komen voor de Yelp Gegarandeerd badge en op het tabblad Projecten. Deze zomer is Yelp van plan om het bereik van Yelp Gegarandeerd landelijk uit te breiden, het prominenter te maken in de Yelp-app en het naar alle platforms te brengen, inclusief Android en het web. AI en grote taalmodellen. Yelp werkt aan het verbeteren van de zoekervaring met behulp van Large Language Models (LLM) en AI. Er zijn verschillende nieuwe door AI aangedreven zoekfuncties aangekondigd, waaronder:
  • Bekijk hoogtepunten op basis van LLM, maak het gemakkelijker om relevante bedrijven te ontdekken door de zoekintentie van gebruikers beter te begrijpen en relevante informatie uit beoordelingen te markeren in nieuwe fragmenten die onder elke bedrijfsvermelding in de zoekresultaten verschijnen.
  • Door AI aangestuurde zoeksuggesties helpen gebruikers overal bedrijven te vinden en bieden verbeterde zoeksuggesties op basis van zoekintentie die niet beperkt zijn door locatie.
  • De Surprise Me-functie biedt eetinspiratie en creëert een unieke, hoog gewaardeerde aanbeveling direct naast de gebruiker wanneer ze niet weten waar ze moeten eten.
  • Aanklikbare categorietags verbeteren de vindbaarheid van zoekopdrachten, waardoor gebruikers hun zoekopdracht kunnen verfijnen en in contact kunnen komen met het juiste bedrijf, vooral in de categorieën restaurants, eten en uitgaansgelegenheden.
De verbeterde zoek- en ontdekkingsmogelijkheden die door AI en LLM worden geboden, kunnen relevantere bedrijven aan gebruikers laten zien en de zichtbaarheid van deze bedrijven op het platform vergroten. Meer bekendheid kan leiden tot meer vragen, beoordelingen en uiteindelijk meer zakelijke kansen. Nieuwe visuele en interactieve functies. Yelp introduceert ook nieuwe visuele en interactieve functies waarmee gebruikers hun ervaringen met bedrijven kunnen delen en nieuwe manieren om met reviews om te gaan of erop te reageren. De nieuwe visuele en interactieve functies van Yelp helpen bedrijven om hun aanbod effectiever onder de aandacht te brengen, de betrokkenheid van gebruikers te vergroten, het vertellen van verhalen te verbeteren, de reputatie te verbeteren, de zichtbaarheid te vergroten en waardevolle inzichten te verkrijgen, die allemaal bijdragen aan de groei en het succes van het bedrijf.
  • Video’s in recensies: Video’s zijn een geweldige manier om ervaringen vast te leggen en te delen, of het nu gaat om een ​​dampende kom ramen, een nieuw ontdekt wandelpad in een plaatselijk park of een uitzicht van een recent hotelverblijf. Gebruikers kunnen nu high-definition video’s van maximaal 12 seconden plaatsen samen met hun beoordelingen en foto’s.
  • Bekijk de onderwerpen om het schrijven gemakkelijker te maken: Om gebruikers te helpen hun writer’s block te overwinnen bij het maken van reviews, introduceert Yelp interactieve review-thema’s – eten, service en sfeer – voor restaurants, food en uitgaansgelegenheden. Deze onderwerpen helpen gebruikers hun dekking bij te houden en suggereren andere aspecten waar ze op moeten letten. Zodra een onderwerp is besproken, wordt het automatisch groen en verschijnt er een vinkje bovenaan het voorbeeldconcept. Yelp is van plan de actuele beoordelingsonderwerpen in de komende maanden uit te breiden naar aanvullende categorieën, zoals diensten, schoonheid, gezondheid en winkelen.
  • Nieuwe beoordelingsreacties: Behulpzame, grappige en coole recensies zijn al 15 jaar synoniem voor Yelp. Yelp introduceert nu meer expressieve manieren om gebruikers te belonen voor hun beoordelingen met nieuwe reacties zoals Behulpzaam, Bedankt, Vind ik leuk en Oh nee. Dankzij deze nieuwe reacties is het aantal reviews al verzesvoudigd.
Graaf dieper. Lees hier meer over de nieuwe functies. Waarom kan het ons schelen? Deze nieuwe functies verbeteren de targeting, zichtbaarheid en gebruikersbetrokkenheid voor bedrijven, wat uiteindelijk leidt tot betere advertentieresultaten. Door AI aangestuurde zoekfuncties, gepersonaliseerde aanbevelingen en visueel rijke inhoud helpen gebruikers in contact te komen met bedrijven die aan hun specifieke behoeften voldoen, waardoor de kans op conversie groter wordt. Bovendien kunnen programma’s zoals Yelp Guaranteed het vertrouwen van de consument vergroten, wat nog gunstiger is voor adverteerders die aan het programma deelnemen. De post Yelp introduceert 3 nieuwe functies om de gebruikerservaring te transformeren en de betrokkenheid te vergroten verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten