Op dit moment zetten bedrijven zich schrap voor een mogelijke economische neergang en velen zoeken een oplossing voor hun huidige problemen. Stijgende arbeidskosten in de afgelopen jaren, plotselinge uitval van werknemers en klanten, opdoemende complexe zakelijke beslissingen en gelijke tred houden met het steeds veranderende landschap van nieuwe en opkomende technologische oplossingen weerspiegelen allemaal de realiteit van het huidige klimaat, waardoor zakendoen nog moeilijker wordt. Vandaag. Dus waar draai je? AI-tools zoals Robotic Process Automation (RPA) kunnen veel van deze angsten wegnemen en echte efficiëntie en kansen voor uw bedrijf creëren. Creatieve oplossingen zoals ChatGPT zijn al realiteit voor digitale adverteerders. Dus wat biedt de toekomst voor AI in de industrie – en nog belangrijker, hoe kan de industrie het gebruiken om onmiddellijke voordelen te behalen, zoals verhoogde efficiëntie, productiviteit en effectiviteit?
AI gebruiken om nieuwe zakelijke kansen te creëren
Slimme digitale marketeers gebruiken al AI-tools zoals ChatGPT om creatieve taken te ondersteunen, zoals het schrijven van inhoud (e-mail kopiëren, lange inhoudsoverzichten, enz.), het genereren van trefwoorden en code, en het maken van afbeeldingen met slechts een paar muisklikken. En dit is nog maar het begin. Variaties op ChatGPT en vergelijkbare AI-chatbots blijven evolueren, waardoor gebruikers hun prompts gemakkelijker kunnen maken en op hun beurt nog minder hoeven te veranderen. Waar anders zien we AI in digitale advertenties? Klantenondersteuning is een gebied waar AI kan leren van de unieke datapunten van uw klanten, zoals veelgestelde vragen, en deze kan beantwoorden zodra ze weer opduiken. Generatieve taal komt ook voor in video’s; gebruikers kunnen snel belangrijke berichten genereren en afleveren met behulp van webportals, e-mail post en vergelijkbare schaal om veel tijd te besparen. Denk aan de multi-familie-industrie: met deze vorm van AI kunnen gebruikers snel een paar afbeeldingen uploaden die de AI kan gebruiken om binnen enkele seconden een video van hun eigendommen te maken. Het zijn dit soort vooruitstrevende oplossingen die de efficiëntie in de hele industrie zullen stimuleren.
Waarom het tijd is om automatisering te gaan gebruiken
Wat hebben nieuwe kunstmatige-intelligentietechnologieën te maken met economische tegenwind? Het is simpel: automatisering kan de efficiëntie van uw organisatie verhogen. De noodzaak om 20 extra strategen in te huren om het gromwerk te ondersteunen is niet langer een noodzaak; in plaats daarvan kunt u die repetitieve maar belangrijke taken automatiseren en uw bestaande personeel richten op de meer strategische kant van het bedrijf. Een van de gemakkelijkste manieren om te begrijpen hoe automatisering de efficiëntie van uw organisatie kan verhogen, is door te kijken naar het salaris van een van uw digitale advertentiestrategen. Gemiddeld brengen strategen jaarlijks ongeveer $ 80.000 tot $ 85.000 binnen. Dus stel je voor dat ze elke dag de helft van hun tijd besteden aan taken die kunnen worden geautomatiseerd, zoals het runnen van een account en het beheren van een budget. Dat is bijna $ 40- $ 45.000 per jaar per strateeg die u aan opdrachten uitgeeft. Vermenigvuldig dat met een team van 10 strategen en je geeft minstens 400.000 dollar per jaar uit aan taken die gemakkelijk geautomatiseerd kunnen worden. Het automatiseren van taken verandert ook de tijd die nodig is om ze te voltooien – denk dagen tot seconden. Zodra u begint met het verminderen van de hoeveelheid tijd die uw werknemers aan taken besteden, kunt u meer toekomstgerichte inspanningen leveren. Het creëren van meer productieve uren voor uw team vermindert ook het aantal strategen dat nodig is om taken uit te voeren. Dit is de kracht van automatisering: het creëert zowel voordelen voor het bedrijf in termen van omzet als voor werknemers in termen van sentiment. Beide resultaten zijn belangrijk – en beide partijen komen als beste uit de bus.
Haal je hand niet van het stuur
AI krijgt vorm in de industrie, of organisaties er nu klaar voor zijn of niet. De vraag is, accepteer je het en blijf je drijven, of beter nog, bereik je het? Of blijf je je ertegen verzetten en word je achtergelaten door organisaties die aan de groeiende eisen van deze technologie kunnen voldoen? Als u niet weet waar u moet beginnen, denk dan eerst na over AI als assistent of een alternatieve wervingsoplossing. Ondanks de belofte van automatisering lijkt kunstmatige intelligentie in digitale advertenties nog steeds veel op het concept van een zelfrijdende auto. Het is natuurlijk buitengewoon handig en indrukwekkend, maar het mag niet aan zichzelf worden overgelaten. Hetzelfde geldt voor automatisering. Je kunt de behoefte aan creativiteit niet uitsluiten – om het goed te doen heb je nog steeds een team van strategen nodig dat de touwtjes in handen heeft en de meer strategische kant van het bedrijf ondersteunt, maar de noodzaak om een volledig team te hebben om het harde werk te doen. in de achteruitkijkspiegel.
Hoe Fluency AI gebruikt om capaciteiten op schaal te creëren
Een van de manieren waarop Fluency, een platform voor advertentieautomatisering op bedrijfsniveau, schaalbaarheid creëert, is via Blueprints, een exclusief voordeel van het Fluency-platform. Zie blauwdrukken als een blauwdruk voor een advertentiestrategie die gegevens gebruikt om op grote schaal wijzigingen in advertentieaccounts aan te brengen en door te voeren. Waarom is dit belangrijk voor uw advertentiestrategie? Met blauwdrukken kunt u de basis leggen voor een advertentiestrategie en deze uitvoeren met geselecteerde accounts voor grootschalige controle. Waar uw personeel vroeger talloze uren besteedde aan het bouwen van accounts, gebruikt Blueprints dynamische datapunten zoals voorraadfeeds om advertentieaccountstructuren en alle elementen daarin te informeren, zoals campagnes, instellingen, targeting, trefwoorden, creatieve en bijna alle elementen. Al de rest. Het resultaat? De kwaliteit verbetert, de capaciteit is onbeperkt en het succes blijft duurzaam. Dit zijn slechts enkele van de vele manieren waarop Fluency-partners kunnen profiteren van automatisering om een aanzienlijk rimpeleffect te creëren in de hele organisatie waar werk strategisch en boeiend is. Probeer het Robotic Process Automation (RPA)-platform van Fluency. Het bericht Hoe kunstmatige intelligentie uw bedrijf kan beschermen tegen een recessie verscheen eerst op Search Engine Land.