Om loyaliteit te verdienen, moeten marketeers valkuilen vermijden en overschakelen naar een reisgerichte cultuur om ervoor te zorgen dat iedereen gefocust blijft op het creëren van geweldige ervaringen die klanten behouden. De mogelijkheid om je te concentreren op klantreizen en je organisatie te heroriënteren rond klantreizen is een geweldige ontgrendeling voor bedrijven die hulp nodig hebben bij het verbeteren van hun klantervaringsscores en -programma’s. Willen organisaties succesvol zijn, dan moeten ze besluiten reisgericht te zijn. Klantreizen bieden marketeers belangrijke inzichten in de intentie van de klant op macro- en microniveau: wat ze proberen te doen, evenals de context, contactpunten, kanalen en locatie waar ze zich bevinden wanneer ze het proberen. om deze doelen te realiseren. Je krijgt ook inzicht in de emoties achter deze interacties, het niveau van betrokkenheid, sentiment en intentie, context en emotie. Een reisgerichte benadering helpt marketeers te begrijpen en zich te concentreren op wat klanten willen en dat te gebruiken om uitzonderlijke klantervaringen en bedrijfsresultaten te stimuleren. Sluit je aan bij Andy Gremett, Director of Product Marketing bij Treasure Data en gastspreker Joana de Quintanilha, Vice President en Principal Analyst bij Forrester, in hun informatieve MarTech-sessie waar ze perspectieven en ervaringen delen over hoe je customer journeys kunt transformeren voor betere CX en resultaten . . Na deze sessie zult u zich laten inspireren door bedrijven die klantreizen hebben gebruikt om gepersonaliseerde ervaringen en betrokkenheidsresultaten te verbeteren, de operationele hefbomen demonstreren voor een reisgerichte benadering en de technologieën opsommen die nodig zijn om verbonden klantreizen mogelijk te maken. Bekijk de sessie vandaag nog en pas drie voordelen van reisoriëntatie toe om uw klanten te helpen geven wat ze willen. Het bericht 3 redenen waarom je reisoriëntatie nodig hebt verscheen eerst op Search Engine Land.
3 redenen waarom u Treasure Data nodig heeft om uw reis te begeleiden
Relevante berichten
Gary Illyes van Google over de plotselinge daling van de ranglijst van zoekwoordenGary Illyes van Google over de plotselinge daling van de ranglijst van zoekwoorden
In de nieuwste editie van Google’s SEO Hours sprak analist Gary Illyes over de bezorgdheid van een website-eigenaar over het verdwijnen van zijn website uit de zoekresultaten voor een specifiek
Twitter lanceert een nieuwe videomarketingserie genaamd “Can’t Miss”.Twitter lanceert een nieuwe videomarketingserie genaamd “Can’t Miss”.
Twitter heeft een nieuwe educatieve serie gelanceerd genaamd “Can’t Miss”, die bestaat uit acht delen over videomarketing en videopromoties die opvallen in de Twitter-feed. De serie maakt deel uit van
Google Analytics 4 instellen met Google Tag ManagerGoogle Analytics 4 instellen met Google Tag Manager
Google Analytics 4 biedt een betrouwbare, op gebeurtenissen gebaseerde methode om website-activiteit bij te houden. De stopzetting van Universal Analytics heeft veel marketeers echter gedwongen om hun favoriete analyseplatform opnieuw