Bloomreach is een must-read gids voor DTC-marketeers

Bloomreach is een must-read gids voor DTC-marketeers post thumbnail image

Met de toename van e- voor de handel hebben consumenten nu meer keuzes dan ooit tevoren en verwachten ze naadloze en gepersonaliseerde ervaringen van de merken waarmee ze communiceren. D2C-bedrijven moeten vertrouwen op digitale marketing om te slagen. Het is een directe en kosteneffectieve manier om de doelgroep van een merk op het juiste moment, met de juiste inhoud en het juiste kanaal te bereiken. Gebruik van verschillende digitale kanalen zoals e-mailmarketing via e-mail, mobiele marketing (sms, WhatsApp, app) en web- en advertentieoptimalisatie kunnen D2C-merken sterke en duurzame relaties opbouwen, klantenloyaliteit vergroten en terugkerende klanten stimuleren. In een zeer competitieve online omgeving moeten D2C-bedrijven prioriteit geven aan klantbetrokkenheid om zich te onderscheiden. Hoe? Door de behoeften, voorkeuren en gedragingen van uw klanten te begrijpen en deze gegevens te gebruiken om hen relevante en waardevolle ervaringen te bieden die aan die behoeften voldoen. Hierdoor kunnen merken sterke en langdurige relaties opbouwen, de loyaliteit van klanten vergroten en herhalingsaankopen stimuleren – de droom, toch? Om u te helpen voorop te blijven lopen, hebben we een unieke set van snelle use-cases gemaakt die succesvol zijn gebleken voor toonaangevende merken bij het genereren van inkomsten, klantbehoud en merkbekendheid. Om u te helpen de kunst van DTC-marketing onder de knie te krijgen, duiken we in acquisitiecampagnes, op conversie gebaseerde campagnes, campagnes voor klantbehoud en meer. LEES DE GIDS Het bericht Must Read Guide for DTC Marketers verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten