Met de toename van e- voor de handel hebben consumenten nu meer keuzes dan ooit tevoren en verwachten ze naadloze en gepersonaliseerde ervaringen van de merken waarmee ze communiceren. D2C-bedrijven moeten vertrouwen op digitale marketing om te slagen. Het is een directe en kosteneffectieve manier om de doelgroep van een merk op het juiste moment, met de juiste inhoud en het juiste kanaal te bereiken. Gebruik van verschillende digitale kanalen zoals e-mailmarketing via e-mail, mobiele marketing (sms, WhatsApp, app) en web- en advertentieoptimalisatie kunnen D2C-merken sterke en duurzame relaties opbouwen, klantenloyaliteit vergroten en terugkerende klanten stimuleren. In een zeer competitieve online omgeving moeten D2C-bedrijven prioriteit geven aan klantbetrokkenheid om zich te onderscheiden. Hoe? Door de behoeften, voorkeuren en gedragingen van uw klanten te begrijpen en deze gegevens te gebruiken om hen relevante en waardevolle ervaringen te bieden die aan die behoeften voldoen. Hierdoor kunnen merken sterke en langdurige relaties opbouwen, de loyaliteit van klanten vergroten en herhalingsaankopen stimuleren – de droom, toch? Om u te helpen voorop te blijven lopen, hebben we een unieke set van snelle use-cases gemaakt die succesvol zijn gebleken voor toonaangevende merken bij het genereren van inkomsten, klantbehoud en merkbekendheid. Om u te helpen de kunst van DTC-marketing onder de knie te krijgen, duiken we in acquisitiecampagnes, op conversie gebaseerde campagnes, campagnes voor klantbehoud en meer. LEES DE GIDS Het bericht Must Read Guide for DTC Marketers verscheen eerst op Search Engine Land.
Bloomreach is een must-read gids voor DTC-marketeers
Relevante berichten
OpenAI-twist: GPT-4 niet trainen op API-clientgegevensOpenAI-twist: GPT-4 niet trainen op API-clientgegevens
In een grote afwijking van de praktijk in het verleden, heeft OpenAI aangekondigd dat het niet langer klantgegevens zal gebruiken die via zijn API zijn verzonden om zijn brede taalmodellen
De B2B Social Marketing Gids voor Connected TVDe B2B Social Marketing Gids voor Connected TV
Connected TV wordt misschien geen sociaal platform genoemd, maar net als social wordt het een belangrijk prestatiekanaal, vooral onder B2B-bedrijven die zich willen onderscheiden van de concurrentie. Het goede nieuws
De TikTok Store: sociale handel voor merken en influencersDe TikTok Store: sociale handel voor merken en influencers
TikTok heeft geselecteerde gebruikers uit de Verenigde Staten uitgenodigd om de TikTok Store in een vroeg stadium te testen. Dit omvat affiliate marketing die merken verbindt met influencers die hen