Microsoft en Roku werken samen om de koopervaring van advertenties te verbeteren

Microsoft Advertising en Roku Advertising bundelen hun krachten in een unieke samenwerking om de ervaring met het kopen van advertenties te verbeteren en de advertentieprestaties te optimaliseren. Navigeren in digitale advertenties kan vaak aanvoelen als navigeren in een complex doolhof van verschillende platforms en gefragmenteerde gegevens. Deze samenwerking overbrugt nu de kloof tussen de uitzendadvertenties van Roku TV, Microsoft Audience-advertenties en de betaalde en organische zoekresultaten van Bing. Voorheen maten Microsoft Advertising en Roku Advertising de advertentieprestaties afzonderlijk. Deze samenwerking zal u helpen de klanten in uw branche beter te begrijpen, wat zal leiden tot betere besluitvorming in uw advertentiecampagnes.

De kracht van multi-channel analytics

Door inzichten uit de advertentie-ecosystemen van Microsoft en Roku te analyseren wanneer klanten tv streamen, browsen, winkelen en zoeken, kunt u bruikbare gedragsinzichten verkrijgen waarmee u succesvolle advertentiecampagnes kunt opzetten. In het afgelopen jaar hebben de twee bedrijven advertentiebetrokkenheid geanalyseerd in technologie-, reis- en retailbranches, waarbij ze onderzochten hoe consumenten verschillend reageren op advertenties van verschillende merken. Hun bevindingen werden gebundeld in een witboek dat inzichten verschaft zoals:

  • Optimale blootstellingsgraad voor Roku TV-streamingadvertenties.
  • Gemiddelde tijd vanaf de eerste weergave van een Roku TV-streamingadvertentie tot de eerste zoekopdracht naar een merk of product.
  • Hoe uw Roku TV-streamingadvertentiecampagne klanten beïnvloedt om naar uw merk te zoeken.

Met het gedeelde ecosysteem voor klantinzichten van Microsoft-Roku kunnen uw advertentiestrategie- en plaatsingsteams beter geïnformeerde beslissingen nemen om elke advertentiecampagne te verbeteren. Unieke multi-channel data stelt u in staat om uw klanten effectief te targeten en met hen in contact te komen. Het resultaat is een opnieuw uitgevonden manier om een ​​merk of product met een klant te verbinden, mogelijk gemaakt door datagestuurde inzichten. Met toegang tot diepgaande klantinzichten kunt u meer klanten, klikken, zoekopdrachten en aankopen bereiken. Elk contactpunt in de klantreis wordt een waardevol verhaal.

samengevat

Microsoft Advertising en Roku’s eerste samenwerking in de branche transformeert de advertentie-inkoopervaring door de punten tussen tv-streaming, zoeken en publieksreclame met elkaar te verbinden. Door waardevolle cross-channelinzichten te bieden, stelt deze samenwerking u in staat uw klanten beter te targeten en met hen in contact te komen, wat uiteindelijk leidt tot succesvollere advertentiecampagnes. Aangezien het digitale advertentielandschap zich blijft ontwikkelen, is deze samenwerking een belangrijke stap voorwaarts in het optimaliseren van de advertentieprestaties en het helpen van merken en bedrijven om te groeien.
Bron: Microsoft

Relevante berichten