Dinsdag 23 mei, 09.00 uur PT, plaats u virtueel op de eerste rij bij Google Marketing Live, een evenement met de nieuwste advertenties, producten en innovaties. Tijdens het evenement wordt onderzocht hoe de door AI aangedreven advertentieoplossingen van Google uw marketingvaardigheden kunnen verbeteren en indrukwekkende zakelijke resultaten kunnen opleveren in een veranderende economische omgeving. De pre-show begint om 8.55 uur. PT, en het interview begint om 9 uur. PT. Technology Broadcast-verslaggever Laurie Segall en Google VP Jason Spero zullen een diepgaande sessie houden waarin de nieuwste Google-productlanceringen worden besproken en een Q&A met de teams erachter.
Google Marketing Live 2022. Dit is wat er gebeurde op GML 2022.
- YouTube Shorts-advertenties. Adverteerders die momenteel video-actie- en app-campagnes uitvoeren, krijgen hun advertenties automatisch aangepast aan de TikTok-concurrent van Google, YouTube Shorts.
- Swipe Shopping-advertenties in de zoekresultaten. De grote, gedurfde nieuwe advertentie combineert organische winkelresultaten met winkeladvertenties voor een zeer visuele winkelervaring.
- Productfeeds voor winkelen op YouTube.. Google heeft het voor adverteerders mogelijk gemaakt om productfeeds te combineren met campagnes om verkoopbare videoadvertenties voor YouTube Shorts te maken.
- 3D modellen van producten om direct op de resultatenpagina’s van zoekmachines te verschijnen.
- iupdates van de scoutpagina. De Insights-pagina heeft een grondige revisie ondergaan met de nadruk op attributie en first-party data.
- En nog veel meer.
Doe mee met SMX Advanced 2023, een rondetafelgesprek over GML 2023, en hoor reacties en inzichten rechtstreeks van de advertentie-experts van Google.
Register. Registreer u hier voor Google Marketing Live 2023.
Waarom kan het ons schelen? In de snelle wereld van digitale marketing is het essentieel om op de hoogte te blijven van de nieuwste tools, technologieën en strategieën om een concurrentievoordeel te behouden. Google Marketing Live 2023 is een gratis evenement waarmee adverteerders de concurrentie voor kunnen blijven en op de hoogte kunnen blijven van trends en veranderingen in de branche. Het bericht Google Marketing Live Registratie Open verscheen eerst op Search Engine Land.