Connected TV-resultaten overtreffen TV-scherm via MNTN

Connected TV-resultaten overtreffen TV-scherm via MNTN post thumbnail image
Betaald zoeken en andere prestatiekanalen lijken tegenwoordig het tij te keren. Bedrijven wisselen van eigenaar, algoritmes worden bijgewerkt en de transparantie neemt af. Terwijl marketeers zoeken naar advertentiekanalen die ze als betrouwbaar en effectief beschouwen, kan connected tv op het toneel komen en een reeds succesvolle zoekstrategie ondersteunen. CTV is niet alleen een middel voor merkbekendheid, maar kan, net als zijn lineaire tv-voorganger, adverteerders helpen prestatiedoelen te bereiken en de derde pijler van effectieve marketing te worden. Het levert niet alleen prestatieresultaten op, maar verbetert ook de resultaten van andere betaalde kanalen door een halo-effect te creëren.

Connected TV creëert nieuwe vraag

Connected TV is een essentiële tool voor adverteerders die nieuwe vraag willen genereren en de verschrikkelijke prestatieniveaus van bestaande kanalen willen vermijden. Er komt immers een moment dat het toevoegen van meer budgetaanbiedingen leidt tot afnemende opbrengsten en er een nieuw kanaal nodig is. Betaald zoeken is afhankelijk van een zichzelf identificerend publiek – de interesses en intentie van de gebruiker zijn duidelijk op basis van hun zoekopdracht. Dit maakt ze gemakkelijk te richten en te vangen. Deze doelgroep is laaghangend fruit. Wat gebeurt er als al deze draden worden vastgelegd? Gemakkelijk identificeren van dit krachtige publiek betekent ook dat het rijp is voor concurrentie; uw concurrent biedt waarschijnlijk op dezelfde advertentieruimten. Aan de andere kant creëert en bindt tv een groter publiek. CTV-advertenties zijn precies gericht op een doelgroep die baat zou kunnen hebben bij een product of dienst, maar waarvoor nog geen geschikte markt bestaat, waardoor een nieuwe vraag ontstaat. Waarom is dit belangrijk? Harvard Business Review ontdekte dat 90% van de B2B-besluitvormers koopt van bedrijven die ze al vroeg in het koopproces kennen. Met STV kunnen adverteerders profiteren van deze eerste overwegingenset met tv-advertenties die de grote impact, herinnering en prestige hebben die tv-reclame creëert. Vanuit een SEO-perspectief is direct zoeken ook gunstig. Connected TV haalt de naam van de adverteerder naar buiten en maakt het waarschijnlijker dat ze rechtstreeks op de bedrijfsnaam zelf zoeken en niet alleen op het product of de service die u aanbiedt. Deze directe zoekopdrachten hebben een positieve invloed op uw SEO-inspanningen, versterken de geloofwaardigheid van uw merk en verhogen uiteindelijk uw positie in de zoekresultaten.

Met de toevoeging van STV schieten de betaalde zoekresultaten omhoog

Connected TV helpt bij het genereren van nieuw verkeer, dat op zijn beurt kan worden opgevangen door betaald zoeken en andere betaalde kanalen. Maar de voordelen van het toevoegen van STV aan je advertentieset houden daar niet op. Wanneer het wordt toegevoegd aan een advertentiestack, creëert CTV eigenlijk een halo-effect rond betaald zoeken, sociale media en e-mail. mail, waardoor hun prestatieresultaten toenemen. Sociale netwerken en/of e-mail van MNTN-klanten die betaald zoeken gebruiken. mail, een recensie vóór de toevoeging van connected TV, liet deze trend zien. Slechts 30 dagen nadat ze connected tv aan hun strategie hadden toegevoegd, zagen MNTN-klanten een stijging in zowel betaalde zoekresultaten als sociale conversiepercentages, en de resultaten bleven de volgende twee maanden groeien. E-mail bekijken e-mailtrends, lieten ze ook een vergelijkbare trend zien, met conversiepercentages die dertig dagen na het toevoegen van STV met 17,58% stegen en na negentig dagen met 37,35%. De gegevens van de eerste partij waren duidelijk; Een aangesloten tv levert uitstekende prestaties en verbetert de prestaties van andere zenders.

Video hoeft geen belemmering te zijn om de vruchten van CTV te plukken

De sleutel tot succes met connected tv is het regelmatig updaten van video-inhoud – ​​en veel daarvan. Maar voordat u zich zorgen maakt dat dit STV ervan weerhoudt deel uit te maken van uw strategie: het is niet zo moeilijk (of duur) als u denkt. Als je al sociale video’s maakt, is dit misschien een goed begin. U kunt dezelfde video’s op uw tv-scherm vervangen. Realtime STV-rapportage helpt u te begrijpen wat werkt en wat niet, zodat u de juiste aanpassingen kunt maken voor de volgende ronde van creatieve ontwikkeling. Als je geen video hebt, zijn er niet-bureauoplossingen die geen arm en een been kosten om je video creatief te maken. Bij MNTN bieden we bijvoorbeeld Creative-as-a-Subscription (CaaS) aan, waarmee uw media-uitgaven worden gekoppeld aan creatieve ontwikkeling, zodat u niet hoeft te kiezen tussen publiceren of advertenties weergeven. CaaS biedt regelmatige video-updates die na verloop van tijd betere resultaten opleveren. Vertrouwen op dezelfde videoadvertenties kan leiden tot advertentiemoeheid of blindheid. Regelmatige updates verstoren dit proces en trekken de aandacht van kijkers. Uit gegevens van eerste hand blijkt dat adverteerders die hun advertentie regelmatig updaten een 49,71% hoger conversiepercentage en een 14,74% hoger rendement op advertentie-uitgaven hebben. Het is verbazingwekkend wat je kunt bereiken als creatieve vermoeidheid niet jouw zorg is, toch? Hoewel tijd en geld besteden voor een tv-scherm misschien contraproductief lijkt voor een solide zoekstrategie, kan een verbonden tv je zoekresultaten juist helpen bloeien en nieuwe hoogten bereiken. Met STV bouwt u zowel naamsbekendheid als KPI’s op, en vergroot u de impact van een reeds succesvolle zoekstrategie. Het bericht Connected TV-resultaten overtreffen tv-scherm verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten