- Een deel van de adverteerders komt mogelijk in aanmerking voor vrijwillige identiteitsverificatie om toegang te krijgen tot de functie voor bedrijfsinformatie, waarmee adverteerders hun bedrijfsnaam en bedrijfslogo in hun zoekadvertenties kunnen gebruiken. Adverteerders die in aanmerking komen voor dit programma, zien een optie in hun Google Ads-account om de adverteerdersverificatie te voltooien om deze functie te ontgrendelen. Het niet invullen of naleven van de vereisten van dit Promoter Approval Program heeft geen tijdslimiet of negatieve gevolgen tot gevolg.
Google Ads test een nieuwe goedkeuringsbadge
Google Ads introduceert een nieuwe goedkeuringsbadge voor goedgekeurde adverteerders.
Hoe een geverifieerde badge eruit ziet. Deze nieuwe badge heeft de vorm van een blauw schild met een wit vinkje, zoals gedeeld door Saad AK op Twitter:
Als u op de badge klikt, gaat u naar het My Ads Center, waar Google u de naam van de door Google goedgekeurde adverteerder en zijn locatie zal vertellen.
Vorige badge-ontwerp. Google heeft de afgelopen weken geëxperimenteerd met blauwe badge-iconen en -labels. Tijdens het testen van Google Ads-verificatiebadges meldden we een badge die door Khushal Bherwani op Twitter was gespot en gedeeld. Het blauwe label bevatte een blauwe cirkel met randen en een vinkje erin. Hier is hoe het eruit zag:
Waarom kan het ons schelen? Verificatiebadges worden door gebruikers over het algemeen gezien als een symbool van vertrouwen. Deze kleine toevoeging kan resulteren in meer klikken, hogere klikfrequenties en conversies voor adverteerders die het hebben.
Update programma voor adverteerdersverificatie. Afzonderlijk heeft Google ook de volgende update van de bètaversie van de bedrijfsvermelding uitgebracht: