Wat hoop je uit je marketingtechnologie te halen? Heb je hulp nodig om daar te komen? Platforms voor klantgegevens vormen de kern van marketingtechnologie en bieden marketeers en adverteerders een schat aan mogelijkheden om relevante, gepersonaliseerde klantervaringen te bieden. En de kern van CDP zijn gegevens die klantinzichten stimuleren. Kom meer te weten door u aan te melden voor en deel te nemen aan de “Achieving Customer Experience with Data at Work”, gepresenteerd door Salesforce en Acxiom. Klik hier voor meer Search Engine Land-webinars. Het bericht Betere klantkennis en betere klantervaring verscheen eerst op Search Engine Land.
Gebruik betere klantinformatie voor een betere klantervaring
Relevante berichten
Formulier bijhouden met Google Analytics (met WordPress en GTM)Formulier bijhouden met Google Analytics (met WordPress en GTM)
Het bijhouden van formulierinzendingen is een cruciaal aspect van marketingsucces, omdat het organisaties in staat stelt waardevolle gegevens te verzamelen over hun publiek en voorkeuren. Door de ingediende formulieren te
Google onthult hoe het neprecensies van lokale bedrijven vangtGoogle onthult hoe het neprecensies van lokale bedrijven vangt
Google publiceerde een blogbericht waarin werd gedeeld dat het zijn machine learning-systemen heeft bijgewerkt om meer neprecensies, nep-bedrijfsvermeldingen en frauduleuze afbeeldingen en video’s op te vangen en te verwijderen. Geautomatiseerde
Beleid voor advertentiedecodering: in de veiligheidsgids voor advertenties van Google wordt gesproken over klikken en naleving [Podcast]Beleid voor advertentiedecodering: in de veiligheidsgids voor advertenties van Google wordt gesproken over klikken en naleving [Podcast]
De insider over klikken en relevantie – een exclusief interview met Alejandro Borgia van Google Maak je klaar om de geheimen van succesvol en VEILIG adverteren te onthullen terwijl we