Nieuw rapport: krijg inzicht in wie TikTok gebruikt en waar ze naar op zoek zijn

Nieuw rapport: krijg inzicht in wie TikTok gebruikt en waar ze naar op zoek zijn post thumbnail image

Een persoon bekijkt video's op de telefoon

Ben je een merk dat wil profiteren van de snelle groei en het enorme publiek van TikTok? DISQO heeft zojuist een rapport uitgebracht dat de meest prangende vragen over het platform beantwoordt. Met gegevens van 28.139 volwassen gebruikers biedt DISQO’s TikTok Ad Performance Report een diepgaande blik op hoe Amerikaanse consumenten omgaan met merken op TikTok en hoe advertenties het koopgedrag beïnvloeden. Ontdek wie TikTok gebruikt, waar ze naar op zoek zijn en hoe je de effectiviteit van je advertenties kunt meten. Krijg de inzichten die je nodig hebt om effectieve campagnes te maken en hun impact op perceptie en koopgedrag te meten. Leren:

  • Hoe TikTok-gebruik varieert tussen demografieën
  • Wat TikTok-gebruikers vinden van de inspanningen om ze op het platform te promoten
  • Hoe merken het TikTok-publiek effectief kunnen betrekken, te beginnen met het creëren van inhoud die resoneert met de favoriete platforms van gebruikers en het gebruik van native platformformaten.

Bezoek Digital Marketing Depot en download nu het TikTok Ad Performance Report! Het bericht Nieuw bericht: krijg inzicht in wie TikTok gebruikt en waarnaar ze zoeken verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten