3 manieren om uw omzet te verhogen met ZeroBounce e-mail Postkantoor

3 manieren om uw omzet te verhogen met ZeroBounce e-mail  Postkantoor post thumbnail image

Het is een van de meest populaire marketing- en verkoopkanalen, maar e-mail mail is niet zo gemakkelijk te gebruiken als het lijkt. Om e-mail te converteren e-mails, er is meer voor nodig dan een paar regels schrijven en op verzenden klikken. Jouw email alles uit de e-mail beïnvloedt het succes van de e-mail e-mail databasestatus naar copywritingvaardigheden. Als uw e-mail e-mailmarketing is achterhaald, deze tactieken zullen je zeker helpen:

  • Begrijp hoe e-mail werkt postbezorging en als e-mail e-mailbevestiging helpt
  • E-mail maken e-mails die zijn afgestemd op uw ideale klanten
  • Verbeter uw statistieken en verhoog uw e-mailinkomsten. mail

Hoe meer e-mails te verkopen per mail: Beoordeel uw huidige prestaties

Voordat je e-mail drastisch verandert e-mailmarketingstrategie, is het de moeite waard om een ​​stapje terug te doen en e-mail te evalueren. e-mailprestaties. Hierdoor kunt u identificeren wat het meest resoneert met uw publiek, zodat u meer vergelijkbare e-mails kunt maken. brieven. Kijk eens goed naar uw statistieken en merk op wat opvalt. Uw prestaties van de afgelopen drie tot zes maanden zullen een goede indicator zijn. Plan om deze methoden te verdubbelen om de betrokkenheid en conversies te vergroten. Overweeg dan de onderstaande tactieken om zeker te zijn van uw e-mail e-mailmarketing heeft de grootste kans op succes.

Is uw e-mailadres e-mails de inbox bereiken? Controleer uw e-mail mailinglijst

U besteedt mogelijk veel middelen aan e-mailmarketing. per post Schrijf en maak geweldige e-mails. brieven zijn niet eenvoudig. Maar zijn dat e-mails e-mails naar de inbox van uw potentiële klanten? Lage betrokkenheid kan vaak worden veroorzaakt door een verouderde e-mail. mailinglijst en slechte afzenderreputatie. Uw afzenderreputatie is een score die ISP’s u als afzender toekennen, vergelijkbaar met een kredietscore. Alles wat je doet bepaalt je score, maar je e-mail. de gezondheid van de mailinglijst heeft hier een grote invloed op. Als uw bouncepercentage bijvoorbeeld hoger is dan 2%, bereikt uw score een score. Spamklachten en valse e-mails. brieven hebben ook invloed op uw reputatie. Wanneer dit gebeurt, komen nieuwsbrieven en campagnes in de spamfolder terecht. Als je je database nog nooit hebt opgeschoond, overweeg dan om eerst gratis e-mail te gebruiken. e-mailverificatieservice. Met ZeroBounce kun je elke maand 100 e-mails gratis checken. e-mailadressen om ervoor te zorgen dat u alleen echte contacten vermeldt.

Segmenteer uw database om er meer op te nemen

Jouw email E-mailabonnees bevinden zich in verschillende stadia van de reis van de koper met uw bedrijf. Hoewel sommigen langdurige klanten zijn, zijn anderen nog steeds niet van plan om te kopen. Elk segment heeft andere behoeften en verwachtingen, en b.v. het opstellen van e-mails rechtstreeks naar deze groepen zou op uw lijst moeten staan. Segmentatie kan voor veel marketeers moeilijk zijn, maar u kunt beginnen met basisfilters. Gebruik criteria zoals geslacht, locatie en aankoopgeschiedenis en bedenk vervolgens manieren om deze potentiële klanten te betrekken bij de meest relevante aanbiedingen. Personaliseer elke e-mail e-mailcampagne met de gegevens die je hebt en onthoud die ene e-mail een brief is meestal niet genoeg om een ​​verkoop te doen. Drip-campagnes zijn effectiever omdat ze periodiek uw potentiële klanten aanspreken en de bekendheid van uw merk vergroten.

Maak je e-mail de brieven zijn zeer leerzaam

Wanneer e-mail afneemt aantal e-mailconversies, hebben veel marketeers de neiging om een ​​agressievere benadering te proberen: meer e-mails. brieven, meer directe aanbiedingen en grotere kortingen. Maar kunt u meer halen uit inkomende tactieken? In plaats van te proberen verkopen te genereren, richt inbound marketing zich op het genereren van leads door middel van relevante, nuttige bronnen en expertise. Het creëren van inhoud die vragen beantwoordt, problemen oplost en het leven van mensen verbetert, is een geweldige manier om uw merk te versterken. Zelfs als u een directmarketingcampagne voert, kunt u uw aanbiedingen nog steeds op een educatieve manier presenteren. Concentreer u op de voordelen van uw producten en diensten in plaats van het “koop nu”-principe te volgen. Bouw loyaliteit op bij uw publiek door uw merk neer te zetten als een betrouwbare, relevante bron van informatie en educatie.

Bonustip: stuur consistent e-mails. brieven

Nog een laatste tip over hoe u uw verkoop kunt verhogen met e-mail. mails, er is een constant verzendschema. Of je nu geautomatiseerde infuuscampagnes opzet of een nieuwsbrief verstuurt, probeer consistent te zijn. Gewone e-mail het verzenden van e-mails verbetert uw reputatie, verhoogt de e-mail postbezorging en zorgt ervoor dat uw bedrijf relevant is voor uw prospects. Dus als je een e-mail hebt e-mailnieuwsbrief, vergeet niet om deze op tijd te verzenden, bij voorkeur elke week of maand op dezelfde dag. De campagnes die u onderhoudt, moeten ook op tijd worden uitgevoerd. Controleer en update uw automatiseringen om er zeker van te zijn dat elke trigger goed werkt. Door deze informatie te monitoren en nuttige e-mails te sturen. brieven naar gezonde e-mail mailinglijst, uw e-mail e-mailmarketingresultaten zullen snel verbeteren. Blader door ZeroBounce e-mail tools voor e-mailverificatie en bezorging. Het bericht 3 manieren om de verkoop te stimuleren met behulp van e-mail mail verscheen Search Engine Land als eerste.

Relevante berichten