Microsoft Advertising Professional Services-advertenties gaan wereldwijd, wijzigingen in conversieprogramma’s voor breed zoeken en meer

Microsoft Advertising Professional Services-advertenties gaan wereldwijd, wijzigingen in conversieprogramma’s voor breed zoeken en meer post thumbnail image
Microsoft Advertising heeft in de nieuwsbrief van april verschillende wijzigingen aangekondigd, waaronder de uitbreiding van Professional Services Ads, een wijziging in de modifier voor breed zoeken en nog veel meer. Advertenties voor professionele diensten. Advertenties voor professionele services van Microsoft Advertising zijn nu wereldwijd beschikbaar. Microsoft bracht ongeveer een jaar geleden voor het eerst Professional Service Ads uit als bètaversie en zei: “Om deze professionals te helpen aantrekken en hen beter in contact te brengen met consumenten door middel van boeiende advertentie-ervaringen, ontwikkelt Microsoft Advertising een nieuwe advertentie-oplossing genaamd Professional Service Ads die communicatie zou zijn effectiever. dan ooit.” Zo ziet het eruit: Wijzigingen in de modifier voor brede naleving. De modifier voor breed zoeken is in 2021 afgeschaft, dus Microsoft zei dat het “de komende weken geleidelijk zal worden uitgerold, alle zoekwoorden in de modifier voor breed zoeken voor zoekadvertenties worden nu gebruikt als brede zoekwoorden in plaats van woordgroepen.” Microsoft voegde eraan toe dat “u geen actie hoeft te ondernemen, aangezien we verwachten dat deze wijziging de conversies van adverteerders en de totale kosten per acquisitie (CPA) ten goede zal komen. Dit heeft geen invloed op biedstrategieën of bieden door derden. We hebben onlangs aangekondigd dat Microsoft Advertising-conversiezoekwoorden voor breed zoeken nu breed zoeken bieden voor advertenties. Bulkbewerkingen in de bronnenbibliotheek. Microsoft Advertising-adverteerders kunnen uw bedrijfsmiddelen nu beheren met behulp van bulktransacties. Hierdoor kunt u mappen en bronnen massaal verwijderen en meerdere items massaal verplaatsen naar een doelmap of submap. Doelbodwaarde. Microsoft heeft ook aangekondigd dat u met de biedstrategieën Doel-CPA, Doel-ROAS of Doelvertoningsaandeel nu de huidige doelbodwaarde in het campagneraster in Microsoft Advertising online kunt bekijken en bewerken. Dit geldt zowel voor individuele biedstrategieën als voor portfoliobiedingen. U kunt deze kolom toevoegen met de opdracht Kolom wijzigen in Microsoft Advertising Online. Waarom kan het ons schelen? Adverteren verandert snel, vooral in de zoek- en display-markten. Zorg ervoor dat u op de hoogte blijft van deze laatste wijzigingen door u te abonneren op onze nieuwsbrief en onze website te lezen. Je kunt alle Microsoft-aankondigingen hier bekijken. De post Microsoft Advertising Professional Service-advertenties gaan wereldwijd, wijzigingen in de modifier voor breed zoeken en meer verschenen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten