Dit voorjaar kondigde Microsoft de release aan van verschillende Microsoft Advertising-functies.
Advertenties voor professionele services zijn wereldwijd beschikbaar
Vorig jaar introduceerde Microsoft verticale advertentie-indelingen waarmee adverteerders in bepaalde branches informatie in hun advertenties kunnen opnemen die gebruikers het nuttigst vinden. In de onderstaande zoekresultaten kunt u bijvoorbeeld advertenties zien voor fysiotherapeuten voor artsen en klinieken. .
Microsoft-screenshot, 2023 in april Vergelijk de bovenstaande advertenties met reisadvertenties en activiteiten in Seattle.
Microsoft-screenshot, 2023 in april Na bètaprogramma’s voor reizen, auto’s, kredieten, ziektekostenverzekeringen, onroerend goed, belastingdiensten en gezondheidszorg, heeft Microsoft aangekondigd dat advertenties voor professionele diensten nu beschikbaar zijn voor bedrijven in geselecteerde branches over de hele wereld. Advertenties voor professionele services zijn doorgaans gericht op verticale bedrijven met adviseurs, agenten en consultants. Microsoft raadt een budget van $ 100 – $ 500 per dag aan, met een startbod van $ 3 – $ 5. Volgens interne gegevens van Microsoft hebben adverteerders meer conversies gegenereerd tegen lagere kosten met advertenties voor professionele services dan met tekstadvertenties.
Verbeterde CPC maakt gebruik van automatisch biedbeheer
Om adverteerders te helpen gelijke tred te houden met automatisering en concurrentie in een dynamische advertentieomgeving, biedt Microsoft na 2023 geen handmatig bieden meer aan voor nieuwe Microsoft Audience Network-campagnes. 24 april Campagnes voor handmatig bieden worden op 28 april geüpgraded naar Verbeterde CPC (eCPC). Verbeterde CPC stelt Microsoft Advertising in staat om uw bod automatisch aan te passen op basis van de kans op conversie. Het doel zou zijn om uw advertentie-uitgaven te optimaliseren om gebruikers te targeten die het meest waarschijnlijk zullen converteren. Adverteerders kunnen een basisbod instellen dat de maximale gemiddelde CPC definieert. Adverteerders hoeven niets anders te doen dan hun campagnes optimaliseren voor de best mogelijke resultaten. Volgens interne prestatiegegevens hebben Microsoft-adverteerders lagere kosten per acquisitie en CPC gezien bij gebruik van Verbeterde CPC in vergelijking met handmatig bieden.
Beheer uw doelbodwaarde in het campagneraster
Microsoft heeft een kolom toegevoegd waarmee adverteerders de doelbodwaarde uit het campagneraster kunnen bewerken voor campagnes met individuele of portfoliobiedstrategieën met geselecteerde doelen. Meer informatie over Verbeterde CPC, Doel-CPA, Doel-SIG en Doelvertoningspercentage vindt u bij Microsoft.
Modifiers voor breed zoeken verminderen de behoefte aan lijsten met zoekwoorden
Een andere update waar u rekening mee moet houden, is het gebruik van zoekwoorden met modifiers voor breed zoeken voor zoekadvertenties. Dit worden brede zoekwoorden in plaats van woordgroepen. Met brede zoekwoorden kunt u met uw advertenties mensen bereiken die zoeken naar gerelateerde zoekwoorden, zelfs als de doelterm niet voorkomt in de zoekopdracht. Iemand die bijvoorbeeld naar mobiel zoekt, kan advertenties zien die betrekking hebben op smartphones of mobiele telefoons. Adverteerders hoeven niets aan deze wijziging te doen en biedstrategieën worden niet beïnvloed. Het zou aantrekkelijk moeten zijn voor adverteerders die minder tijd willen besteden aan het samenstellen van zoekwoordenlijsten. Hierdoor zou Microsoft Advertising ook zijn biedingen kunnen aanpassen voor zoekwoorden waarvan de kans groter is dat ze uw doelgroep bereiken.
Nieuwe opties voor beheer van bulkactiva
Adverteerders die een grote bibliotheek met advertentieafbeeldingen beheren, kunnen nu nieuwe functies voor bulkbeheer gebruiken om afbeeldingen en video’s in de itembibliotheek te bewerken, verplaatsen of verwijderen. Het is ontworpen om de workflow en algehele efficiëntie te verbeteren voor advertentiebeheerders met middelen voor meerdere campagnes en advertentiegroepen.
Hoe deze wijzigingen adverteerders helpen
Nieuwe functies van Microsoft Advertising kunnen adverteerders helpen hun advertentiestrategie aan te passen aan de steeds veranderende winkelgewoonten van consumenten. Ze zijn ook in lijn met de nieuwste inzichten van Microsoft over hoe u meer resultaten kunt behalen met automatisering, maar met minder advertentie-uitgaven.
Uitgelichte afbeelding: sdx15/Shutterstock
In het brede spectrum van interessante industrieën bevinden vastgoedportalen zich ergens tussen verpakkingsmaterialen en leeuwentemmen. Hoewel de meeste mensen het leuk vinden om door hun eigendommen te bladeren, is het
Google-zoekadvocaat John Mueller ontkracht de theorie dat snellere HTTP/3-snelheden een directe invloed kunnen hebben op de SEO van een website. Dit onderwerp wordt in 2022 behandeld. in november In de