Het meten van campagnesucces is nu belangrijker dan ooit. Het berekenen van de incrementele toename en de resulterende campagnewaarde is een geweldige manier om de impact van marketingtactieken te meten en de kanaalprestaties en ROI te verbeteren. Dus wat is incrementeel en hoe meet u campagneprestaties met behulp van incrementele tests en hoe optimaliseert u deze voor succes? Meld u vandaag nog aan voor Demystifying Marketing Success ‘Increment’ gepresenteerd door IQuanti. Klik hier voor meer Search Engine Land-webinars. Het bericht Besteed uw marketingbudget verstandig met behulp van incrementele metingen verscheen eerst op Search Engine Land.
Besteed uw marketingbudget verstandig door groei te meten
Relevante berichten
Voorkom dat bepaalde delen van de site worden misbruikt door spamVoorkom dat bepaalde delen van de site worden misbruikt door spam
in 2021 woensdag 26 mei Als site-eigenaar kunt u meerdere kanalen bieden waarop gebruikers kunnen communiceren, zoals forums, gastenboeken, sociale-mediaplatforms, uploaders van bestanden, hostingservices of interne zoekservices. Met deze services
Vergelijk de 11 populairste e-mails e-mailmarketingplatformsVergelijk de 11 populairste e-mails e-mailmarketingplatforms
Hoezeer digitale marketeers ook enthousiast zijn over de hete nieuwe dingen (we kijken naar jou, AI), een van de vroegste en meest gevestigde vormen van online marketing is e-mail. mail
Deze dag in de geschiedenis van zoekmarketing: 20 februariDeze dag in de geschiedenis van zoekmarketing: 20 februari
Google stopt met het ondersteunen van de metanews-trefwoordtag in 2018 we hebben vernomen dat Google stilletjes de nieuws-metazoekwoordtag heeft verlaten. Google heeft deze wijziging niet aangekondigd, wat al maanden eerder